helg

jaaaaaaa!! de är heeelg! jag är överlycklig ^^ i helgen så blir de mest chill with some dudes och chicks :) alla typ tjaffsar i skolan om en liten skitgrej som hände, de har blivit värsta stora grejen på facebook och allt men jag pallar inte -.- anyway så ska vi ha dans i morgon men jag orkar inte och vi ska ha tåskor hela lektionen och jag kan inte stå på tå just nu för jag har en knöl på min fot :/ skääry.... men jag ska gå och kolla de på mpndag hos naprapaten :D vi har en sådan på skolan, asbra ju! sen har vi läkare och kiropraktor (stavning :S) och såklart skolsköterska, men hon är typ aaaaldrig där.. man ba okeej? haha men nu ska jag ringa en kompis alexandra och snacka lite planer för helgen ;)


Alexandra och Shenie sötnosar^^


Alexandra vad vacker du ärrr!!!


Ainy ◕ ‿‿ ◕ //

It seems that Alexandra is one of your best friends!! and Paulinne too!! is she helping you with the blogg design, isn't it?

Skrivet 2011-01-22 kl. 21:00:32
tyra //

har du bilddagboken ?

elr är det ngn som fejkar dig där som heter larssonbruden ? ;s

Skrivet 2011-01-25 kl. 18:19:18
URL: http://ttyras.blogg.se/
emma //

har du bilddagboken ? :)

Skrivet 2011-01-26 kl. 15:45:19
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
vilma //

är inte hon shenie hon som typ vann my camp rock 1 eller två ? eller så har jag blandat ihop dem , haha , men tycker jag känner igen henne där ifrån :)

Skrivet 2011-07-27 kl. 23:41:15
URL: http://vilmarixx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0