blev ingen bio

Det blev inte som vi tänkt igår. Vi skulle ju på bio men så fastnade vi på ett supertrevligt cafe som heter Cafe 60. Dom har typ öppet till 2 på natten så vi var där till runt 11 ;) min kamera hade slut på batterier så jag kunde inte ta bilder :/ men idag har jag typ inga planer, men jag tänker inte stanna hemma iallafall, sorry mom. Jag ska typ vara barnvakt till min syrra man ba ehhh hon är snart 11 hon klarar sig i 4 timmar själv, för mami och papi ska bara på middag med ett par kompisar ;)



här var jag för typ en månad sen... omg

anonym //

hej kan vi inte får en bild på din lillasyrra och sen vill vi gärna veta lite om henne ;) <333

Skrivet 2011-03-01 kl. 15:05:30
Anna //

I Paulinnes blogg stod det att du skulle dubba :) Har du dubbat för inte så nyligen sen? I vilken film eller program?

Skrivet 2011-03-01 kl. 17:37:04
Anonym //

vilket cheerlag går du i? Fin blogg:)

Skrivet 2011-03-06 kl. 02:26:45
Anonym //

Vill bara säga att du är sjuukt snygg

Skrivet 2011-03-12 kl. 22:33:57
Jessie //

Jag har 3 frågor till dig :) (även om det inte handlar om inlägget)



1- Var du nervös första gången du skulle sjunga inför talang? :o

2- Brukar du acca dina fans på facebook om dom frågar?

3- Hur länge musik varit en av dina stora intressen?



p.s Du verkar grymt snäll, och din blogg är 7kt bra! <3

Skrivet 2011-03-21 kl. 12:32:41
wendy //

hej jag är ett stort fan till dig och jag är okså väldigt bra på att sjunga kan inte du lägga upp ett klip när du sjunger snälla !!!! :) wendy

Skrivet 2011-04-18 kl. 12:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0