kidney pie...

hello babes ;)
just nu sitter jag och lyssnar på massa låtar och har precis snackat med några supergulliga tjejer som ringer ibland (jag är ledsen om jag inte alltid har tid). Juste! gud vad hemskt imorse! de var ju en snubbe som hoppade framför ett tåg i Älvsjö. Jag var så nära att ta pendeln, gud vad tur att jag inte gjorde de, för du hade jag kommit jättesent :/ jag kan ta både peneln och tuben ;) hahahah vet ni vad jag och pappa gör!? vi sitter och tävlar i den som kan spela högst hahah! han spelar typ hard metal och jag house ^^ de är skit högt jag dör!! typ ingen vill ge sig :P
nu ska jag sitta och läsa om ''steak and kidneypie'' FAN VAD GOTT! jag har de som läxa, superkul -.- rolig läxa va? jag tänker göra video inlägget i helgen när jag har tid istället ;) och min design kommer oxå, jag har bild, färger och blah blah blah ^^

puuussss

sofia //

aawww zara du är gulligare!

det gör inget om du inte har tid, det är bara roligt tt vi kan prata ngon gån iallafal[:

Puss!:D♥

Skrivet 2011-02-16 kl. 21:05:53
URL: http://soffesblogg.blogg.se/
ida //

kan inte du börja lägga in bilder mer? :)

de är mycket roligare och läsa då! <3

Skrivet 2011-02-16 kl. 21:14:29
j //

zara du är bäst♥

Skrivet 2011-02-16 kl. 21:55:50
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Gabbi;) //

Fin blogg!;)

Skrivet 2011-02-17 kl. 09:40:18
moises martinez //

i like sweden ;P

Skrivet 2011-02-19 kl. 06:37:41
URL: http://hello, :)
linda //

Kan du börja länka andras bloggar? Vill ha läsare som att jag nyss gjort en blogg♥



Skulle vara skiit gulligt! kraaam

Skrivet 2011-02-19 kl. 12:18:03
URL: http://lindazlifee.blogg.se/
Clara :) //

Har du hört Cactus Cuties? Om du inte har det så LYSSNA på dom! Dom äger fast du skulle passa perfekt i den gruppen för du är lika gammal som Blaire och alla dom är oxå väldigt små och söta och helt GRYMT bra på att sjunga! Deras videos är min drog!

Skrivet 2011-02-20 kl. 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0