om facebook igen

Jag har bara EN användare och de var den bilden :) och jag vet att de är någon ''larssonbruden'' på bdb men de är INTE JAG!! <3


Hanna //

Tittade på facebook innan och såg att du var vänn med en annan Zara Larsson som låtsas vara dig..?! Föresten det finns jättemånga Zara Larsson på bilddagboken typ någon heter typ talangzara eller nåt och massa sånt...Gud det måste vara skit jobbigt!!!..Ps. Du är jättefin och sjunger jättebra!!!;)

Skrivet 2011-02-13 kl. 14:50:12
Ellen //

Kan du ha en frågestund??;) Snälla!!;)<3<3

Skrivet 2011-02-13 kl. 14:51:54
emma //

vara med i månadens blogg? :)

Skrivet 2011-02-13 kl. 15:27:52
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Annie //

Hej zara! Asså du måste kolla in min nya blogg. Jag vet att jag är för stor för att gilla din sång röst. men det är nåt jag skiter i för jag fattar egentligen inte hur man kan ha en sån otroligtbra röst som du.



Hej svejs:)

Skrivet 2011-02-23 kl. 11:32:11
URL: http://www.designannie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0