om bråket

Alla bråkade med varandra, för ibland så är vi bästa vänner och sen *flopp* så vänder de och blir hus i helvette! så brukar de vara oftast! men nu är alla sams och de är som vanligt :) jag tänker inte berätta vad det handlade om heller :)


ni får några bilder senare ;) puuuussssssss


j //

bra finaste zara<3

Skrivet 2011-02-23 kl. 15:41:45
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Anonym //

hej du jag har en fråga bara, om du vill kna du mejla till mig jag måste säga och gärna få några tips från dig. Det gäller kompisar, jag bråkar med min bästavän nu och fyfan säger jag bara. Men snälla de skulle vara jätte gulligt! jag hoppas att du skickar. du kan skicka typ hej sen kan jag skriva de som har hänt. Eftersom du nyss har ''bråkat'' så skulle ja vilja ha tips.

tack

Skrivet 2011-02-23 kl. 16:22:46
Anonym //

hej skulle du kunna lägga upp en video på hur du stretchar? det skulle vara jätte snällt :D

Skrivet 2011-02-23 kl. 16:30:04
Anonym //

kan inte du lägga ut en video när du sjunger? du sjunger så himla bra=) jag ääälskar din röst!

Skrivet 2011-02-23 kl. 19:08:53
amelia //

BLOGGA MER BÄSTA ZARA :D

Skrivet 2011-02-25 kl. 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0