NALLEN!

här är söta, söta Nelly!

liiiillllaaaaa!!! hahaha


söta, söta nalle nuu!


fråga inte vad hon gör....


du e seksig :$


Palli Nalle och Selma


Gaaaangstaah walk med några coola brudar hahah ;)

glöm inte kolla på mina kompisars bloggar!!!

SHENIE

PALLI

ALVA


SELMA

"nalle" haha //

varu tvungen?? hah faan va fula bilder din böögiish :* ser ut som en raped groda :)hah aja, löv ju anivey sviitipaj <3

Skrivet 2011-02-11 kl. 19:50:42
Anonym //

ÅÅ va vacker och söt hon är!!!

Skrivet 2011-02-11 kl. 21:10:32
Linnea :) //

HEJ ! ;)

hur fick du reda på att du va med i talang ?

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG !

KRAM LINNEA :)

Skrivet 2011-02-12 kl. 10:02:08
Malin Nilsson //

Vad är det här??? Detta är väl Zara Larssons blogg??

Jag fattar inget? Meningen med en blogg är väl att man ska skriva själv! Jag vill bara se vad Zara skriver..... :(

Skrivet 2011-02-12 kl. 12:31:05
URL: http://melllias.blogg.se/
Clara //

Du kanske inte bryr dig, men när man rör vid musen på "Pallis" blogg, står det "alva"...

Skrivet 2011-02-12 kl. 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0