winter wonderland

Hej alla snyggingar! Jaaaaaa, bilderna är tagna med min iPhone 4 som ärrr svaart och jag har 16 GB på den. Haha ni ba ''whuuuut!?'' men jag får så himla många fråger om den (?) Idag hade jag bara en lektion (vi skurade bänkarna och åt marsipanmuffinsar) och lunch, sen var dagen slut. Sooooft! Jag ska snart börja dra mig mot stan för att fira mini-Jul med mina älsklipäsklingar. Det blev inget gråtkalas i skolan i alla fall. Ganska skönt faktiskt. Egentligen blir ju min siiiissta dag på Onsdag men jag tror att alla kommer vara så glada över att det är lov att ingen orkar vara ledsen att jag slutar, inte ens jag själv. Fast jag kommer alltid komma på deras sleepovers och myskvällar! Om jag så ska bjuda in mig själv!

Anonym //

vill bara säga att din blogg är det bästa jag vet! Haha, jag är från finland och läser din blogg många gånger per dag, fast ibland är det lite svårt att förstå allt du skriver :D jag läser svenska bara i skolan, annars talar jag finska :D

Skrivet 2011-12-19 kl. 15:12:25
Hanna //

varför svarar du aldrig på frågan hur kan man kontakta laila bagge ? :) det skulle vara snäll om du svara

Skrivet 2011-12-19 kl. 17:50:11
Hanna //

Hej varför svarar du aldrig på frågan

"hur kan man kontakta laila bagge" skulla bli super glad om du svarade :) <3

Skrivet 2011-12-19 kl. 17:52:22
Anonym //

Vilken skola ska du börja i?:)))

Skrivet 2011-12-19 kl. 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0