webcam

Snygga va? Jag har inte ens satt på mig riktiga kläder än och klockan är 16.20. Ganska skönt faktiskt. Jag la mig ner i sängen för att kolla på fiiilm och det fick bli På andra sidan häcken, den är så jävla brrraaaa ju! Najsnajs. Haha men sen när jag skulle ta ut dvdn (Jag kan inte ladda ner för jag har ingen wifi till datorn, jag får köra intenetdelning från på mobilen och då tar det en evighet om jag ska ladda ner) så fattade jag inte hur jag skulle göra! Alla som har någon sorts MacBook vet ju att man bara stoppar in skivan osv, att man inte behöver klicka på någon knapp, men sen när man ska få ut den måste man trycka på knappen brevid F12 och det tog hur lång tid som helst för mig att fatta hehe....

Clara //

Men annars kommer skivan upp som ikon på skrivbordet och då är det bara att trycka "mata ut" på den:) Så blir det på min imac iaf;)

Skrivet 2011-12-18 kl. 00:12:07
URL: http://byclara.devote.se
Den som ÄLSKAR Zara //

Jag vill JÄTTE gärna ha din autograf.

Hur får man den?

Skrivet 2011-12-19 kl. 19:51:11
URL: http://sannaeffi.blogg.se/
Den som ÄLSKAR Zara //

Det där över är inte bara min blogg det är min kompis också.

Detta här under är min!

Skrivet 2011-12-19 kl. 19:54:55
URL: http://pingisliv.blogg.se/
Matilda Gustafsson //

cjut

Skrivet 2013-12-24 kl. 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0