Cheescake

Hallå i stugan!

Nu håller jag (okej, inte riktigt.. Mest min syrra och hennes kompis) på att baka Cheescake! GOOOOTTT som fean. Jag är ju ingen mästerkock som alla vet så jag känner att jag bara rör till det om jag är i köket. Men Gud jag jobbigt det kommer vara att städa sen haha. Det är smulor bokstavligen över hela köket!




Uppdaterar när det ät färdigt!

gabbie //

Kan du visa en bild på din syrra. Gillar din blogg/gabbie

Skrivet 2011-12-08 kl. 19:15:27
Anonym //

vad snyggt ni har pyntat (: vad ska du göra på vinterlovet? ska du vara hemma och mysa? Kan du snälla svara i ett inlöägg

Skrivet 2011-12-08 kl. 19:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0