8da

Just nu är jag bara glad. Så otroligt jävla skit glad faktiskt. Det känns helt ärligt som jag är fri.. Jag pratar självklart om skolan. Nu har jag offeciellt bytt skola och de känns perfekt, jag är inte ledsen alls. Kanske för att jag redan gråtit till jag skakat men det var ju bara för jag skulle lämna mina bästa kompisar, dom som varit med mig 100% av min vakna tid på dagarna, Dom som jag skrattat till jag gråtit med och dom jag faktiskt har bara gråtit med. Ibland kunde jag till och med känna att jag inte orkade med klassen och bara villa slänga nått i ansiktet på dom. Haha ni vet när man är med varandra för mycket så orkar man inte med varandra till slut. som syskon, för det är vad vi är? En familj ellerhur?
.
Vi har varit tillsammans i snart 5 år och jag förstår inte hur jag ska klara av at inte träffa er varje dag. Ni har hjälp mig med allt och jag älskar er så det gör ont, tills tårarna rinner. Fan nu börjar jag gråta också... Självklart är jag rädd att det kommer vara grupperingar i den andra klassen och hur bra den är kommer den ALDRIG upp till våååran nivå. Jag kommer alltid kalla er Min klass.




jess //

♥..

Skrivet 2011-12-22 kl. 12:43:01
URL: http://jjessicasofie.blogg.se/
Sara //

Haha, min bästis Elsas storebror Philip är med på bilden ^^

Kom just ihåg att han gick i samma klass som du, kul!

Skrivet 2011-12-22 kl. 15:51:31
Anonym //

Men varför ska du byta skola? :)

Skrivet 2011-12-22 kl. 16:11:53
Anonym //

Vad heter hon du håller om ? känner igen henne !! :D

Skrivet 2011-12-22 kl. 16:50:44
nicole :) //

e det bara tjejer? ;)

Skrivet 2011-12-23 kl. 12:47:51
Emzii //

Sånna skor som hon Paula , eller vad hon nu heter som du håller om :) Tycker du att det är fel att ha sånna skor som är "falska" , asså typ inte uggs? vad är hennes skor?

P.s skriver från min bästiiiz saras dator, hihi

Puss zara din blogg e cool

Skrivet 2011-12-23 kl. 20:16:42
Frida //

Vilken skola ska du börja i?:)

Skrivet 2011-12-26 kl. 11:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0