the beta house

Hey hey guys!
Vad gör ni ikvääll? Själv sitter jag och tråkar i min säng. Jag kom precis hem från ma brotha Paula. Malva skulle precis gå när jag kom , tråkbert! Vi gick och hyrde American Pie- Beta House, för att sedan sätta oss i Paulis källare och kolla på hennes hemmabio typ hehe soft. Den filmen är så klockren haha herregud! Jaa det var väl min dag. Imorgon ska jag hitta på något heeelt sjuukt eller bara ha allmänt as kul för att jag har inte gjort något annat än sitta hemma under lovet känns det som och jag orkar helt ärligt inte med min familj...
Följ på Instagram! @polllan @malviz @zaralarsson

Tiffany<33 //

Hej, har några frågor:



1. Hur gammal är du?

2. Hur många är ni i din familj?

3. Vad heter din bästis/dina bästisar?

4. Har du någon pojkvän<3 ?

5. Vad är ditt favorit plagg?

6. Vad är din favorit färg?

7. Vad är din favorit mat?

8. Vad är ditt favorit djur?

9. Har du några dju? Om du har vilka?

10. Trodde du att du skulle vunnit talang 2007?



Jag röstade på dig varje fredag! Du har en underbar röst!!!

Ps. Love your blog!

Skrivet 2011-12-27 kl. 22:51:37
Tiffany<33 //

Hej, har några frågor:



1. Hur gammal är du?

2. Hur många är ni i din familj?

3. Vad heter din bästis/dina bästisar?

4. Har du någon pojkvän<3 ?

5. Vad är ditt favorit plagg?

6. Vad är din favorit färg?

7. Vad är din favorit mat?

8. Vad är ditt favorit djur?

9. Har du några dju? Om du har vilka?

10. Trodde du att du skulle vunnit talang 2007?



Jag röstade på dig varje fredag! Du har en underbar röst!!!

Ps. Love your blog!

Skrivet 2011-12-27 kl. 22:51:59
Alexandra //

Hejsan jag älskar din blogg och din röst och jag har bara några fråga

1. hur länge har du känt chloe?

2.Om jag sickade en vänförfrågan till dig på Facebook skulle du svara ja då?

Hej såg att du ska byta skola till kulturama i sjöstan ville bara säga att jag går i skolan typ 100 meter ifrån och det skulle vara jätte kul att träffa dig hej då.

Skrivet 2011-12-27 kl. 23:12:18
Alva //

snygging där ;) Read my blogg guys!

Skrivet 2011-12-28 kl. 01:21:12
URL: http://alvaringmars.blogg.se/
Aj //

Inte as kul (aj, det sved att skriva det..), ASKUL heter det. Hatar särskrivningar.. Du är ganska ung, men ändå!

Skrivet 2011-12-28 kl. 01:22:39
Anonym //

Hej kan inte du visa vad du fick I julklapp?? :))

Skrivet 2011-12-28 kl. 04:43:13
Fia //

Hey:) gillar verkligen din blogg läser här varje dag :)<3 var har du köpt den mössan du hAr på dig på bilden jag gillar den:)?

Mvh Fia :)<3

Skrivet 2011-12-28 kl. 11:51:31
URL: http://zarish.blogg.se/
Anonym //

I don't have Instagram, because i don't have iphone i have galaxy 2s with android :(

Skrivet 2011-12-28 kl. 21:27:24
shalimar //

Hej zara
vad har du köpt dom här kläderna.:)

Skrivet 2012-12-23 kl. 01:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0