S/W


Jag ser ju helt kobent ut på denna bild men vafaan den är ju snyygg! Eller får man säga så om sin egen bild? Kanske inte.. Haha hur den än ser ut påminner den om sommaren. Jag saknar sommaren om jag måste erkänna. Jag älskar vintern mer faktiskt bara för att allt är så mysigt! Mörkret, ständigt tända ljus, Lukten av lussebullar/katter/vad-man-nu-säger men på sommaren är min mer fri.. Fri från skolan, man kan gå runt i tunna kläder hela dagarna. Nu ska jag gå och sätta på mig sockor om mina fossingar för att jag fryser, sen blir en till film!

T Lindgen //

hej ja man får absolut säga så om sin egna bild! :)

i skolan skrev jag en krönika om alla regler o allt sånt , du får gärna mejla mig om du skulle vara sugen på att läsa den! Fick bra betyg på den av min lärare (inte för att skryta)

Skrivet 2011-12-17 kl. 18:32:41
Anonym //

Såklart man får säga:D!

du är ursnygg<3

Skrivet 2011-12-17 kl. 18:44:03
Madeleine Blom //

Visste får man säga så om sin bild :)



Jag undrar när du svarar på frågorna från frågestunden?

Kramar!

Skrivet 2011-12-17 kl. 20:06:52
URL: http://missnock.blogg.se/
Linea //

Hej! Kolla in här http://linear.devote.se/blogs/14956961/vilken.htm och hjälp mig bestämma vilken juicy couture hoodie jag skall önska mig. Bara om du vill förståss.

Tack så mycket, och kram <3 din blogg är JÄTTE bra och du sjunger helt jäääääääääääääättttte bra!

Skrivet 2011-12-18 kl. 12:46:34
URL: http://linear.devote.se
Anonym //

ZARA, you are sooooooooooooooo beautiful !!!

Skrivet 2011-12-18 kl. 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0