Softa guys

Heyhey! Hahaha Oh. My. God vad alla blev upprörda över bilden i inlägget under. Jag kan säga direkt att vi absolut inte drack alkohol, det är redbull och cola i glasen för killarna villa var c000la och leka bartenders så nej, det är inte alkohol. Det är inte mina cigg heller, det är mina kompisars och vad gör det om dom röker? Herregud ska jag döma en människa om hon eller han röker? Det är väl upp till en själv vad man vill göra. Man blir inte mer kaxig eller taskig på grund av att man röker? Hur tänkte ni där? Personligheten sitter väl inte i en cigg? Jag vet att det är skitdåligt att röka men som sagt, det är upp till en själv vad man vill göra och neeeej man blir INTE en sämre människa. Ni är väldigt bra på att döma anda runt om er gott folk. Sluta med det.


Cornelia //

okeej förlåt zara vi älskar dig sjukt mycke och du är våran ängel Puss! <3

Skrivet 2011-12-29 kl. 22:29:17
Nora //

Haha orka folk som ens bryr sig!

Lev livet förfan;p

Skrivet 2011-12-29 kl. 22:30:55
URL: http://happynora.blogg.se/
Johanna //

skrattar fortf åt alla kommentarer ;)

Skrivet 2011-12-29 kl. 22:40:24
Anonym //

hahahah kul att alla tycker det är så konstigt. i sjuan har väl ändå typ 90 procent provat i alla fall? någon gång liksom?

Skrivet 2011-12-29 kl. 23:13:37
Anonym //

Vi slutar om DU slutar skriva såna inlägg, håll det för dig själv..

Skrivet 2011-12-29 kl. 23:20:49
pv //

You goooo girl! Du har så himla rätt.

Skrivet 2011-12-29 kl. 23:33:52
Sahel //

Ber hemskt mycket om ursäkt ! ;( Menade direkt inget! :)

<3 din blogg :)<3

Skrivet 2011-12-29 kl. 23:36:51
Anonym //

Skit i dom spydiga kommentarer du får! du är ung, du har hela livet framför dig! NJUT. Blogga som vanligt. Skit samma om folk i omgivningen röker/dricker. Du är i början av tonåren, där händer allt, folk testar sak efter sak och man utvecklas på många sett. NJUUUUUT.

Skrivet 2011-12-30 kl. 02:21:44
Emma //

Orka bry sig!

Jätte bra blogg!!

Skrivet 2011-12-30 kl. 08:45:40
URL: http://emma.redestam.se
cecilia //

hej zara!



kan du lägga upp video inlägg på när du sjunger hemma/borta?



skulle vara roligt om du gjorde det!



kolla gärna in på min blogg och så kan du kanske skriva en kommentar!



ha det bra! hejdå *_*_*_*_*__

Skrivet 2011-12-30 kl. 09:14:35
URL: http://sessansblogg.bloggplatsen.se
Nikita //

Instämmer, man kan ju fan inte dömma personer efter om dom röker/dricker....skit i dom kommentarerna! :)

Bra blogg!!!!

Skrivet 2011-12-30 kl. 09:43:35
URL: http://nikkiisen.bloggplatsen.se
Anonym //

90% har inte provat i 7an! Jag känner flera som aldrig har testat och jag är en av dom och jag kommer aldrig röka! Så jävla ofräscht och man luktar skit. Skulle aldrig ens stå bredvid om jag hade en kompis som rökte. Passiv rökning är nästan lika farligt!!

Skrivet 2011-12-30 kl. 09:52:17
Mona :) //

Zara för la vara med vilka hon vill ? Och ifall ni klagar på att hon ska sluta skriva inlägg som den där nere , varför läser ni hennes blogg ? De är hennes blogg . HENNES ! Hon går i 8:an som min bror , alla håller på så . Hälften i min skola röker och dom går i 7:an , 8:an & 9:an . De är deras liv . Respektera ZARAS BLOGG nu ! Hon får skriva vad som helst i hennes blogg. Även om de handlar om cigaretter , alkohol m.m Jag tycker iaf zaras blogg är grym ! Jag checkar in den minst 10 gånger per DAG ! ;) HON GÅR I 8:AN OCH HON FÅR VARA MED VILKA FRIENDS HON VILL . Man är bara TONÅRING 1 GÅNG . PASSA PÅ NU ZARA :3

Skrivet 2011-12-30 kl. 09:53:29
URL: http://adoremyself.blogg.se/
Tilda //

Folket kolla hit!!! Ni som inte skriver era namn och tasskiga, spydiga kommentarer. SLUTA för fan.

Skrivet 2011-12-30 kl. 11:01:36
URL: http://musicbytilda.devote.se
Jenny //

Heeeej Zara!



http://www.youtube.com/watch?v=jqpAgMxhx30&ob=av2e kolla videon :) Kan du sjunga Leona Lewis - Run ??? please

Skrivet 2011-12-30 kl. 11:13:01
Signe //

snälla kan inte du tipsa om bra appar Snälla Zara :)

Skrivet 2011-12-30 kl. 12:10:51
Anonym //

Dom som inte klarar av att läsa det du skriver behöver väll inte ens kolla din blogg om dom bara ska klaga hela tiden! Som många andra säger så är det ju din blogg och du får skriva vad du vill! Så skit i dom som bara klagar Zara!

Skrivet 2011-12-30 kl. 12:21:04
Anonym //

Skrivet 2011-12-30 kl. 12:43:39
Anonym //

jag håller med dig zara med 1000 %

älskr din blogg

puss

Skrivet 2011-12-30 kl. 20:47:50
Emelie //

Om du såg din lillasyster röka skulle du tänka Nämen det är helt okej det är hennes egna val om hon vill eller inte?

Skrivet 2011-12-31 kl. 11:29:48
Tora //

Neej. Det är inte okej att klaga hela tiden. Men inte är det väl okej att röka för att alla andra i sjuan gör det?! Visst, jag är inte tonåring än, jag vet inte hur det är. But still, det finns ju ändå en klar ANLEDNING till att vuxna säger att det är dumt att röka. Det FÖRSTÖR ens lungor, man får MYCKET större chans för cancer samt hjärtinfarkt, man kan få svårare att gå på grund av alla gifter i röken osv osv...

Och nej, man blir ingen sämre människa för att man röker. Men kroppen funkar MYCKET sämre för det.

Och sen, ni som säger att 90% i sjuan har testat/röker.. Jag vet inte hur det är, men vad spelar det egentligen för roll? Man kan väl ändå tänka själv lite också? Jag veet att det är många som röker. Jag går i skola i stan (sångskola), vilket betyder att jag tar tunnelbana, buss och går rätt mycket, så jag ser folk som röker varenda dag. Men det ger det ingen anledning att röka.

Jag har inte blivit tonåring än. Men jag kommer aldrig i hela mitt liv sätta en sån giftpinne i munnen.

I övrigt gillar jag din blogg Zara, och du sjunger som en gudinna. Men sådant här gör mig bara irriterad.

Folk kan säga vad de vill. Men jag står för det jag tycker, och allt jag skrivit hittills ÄR sant. Sen får man vinkla det hur man vill. Men jag står för det jag skrivit. :)

Skrivet 2011-12-31 kl. 11:59:41
URL: http://fashionbytora.blogg.se/
Anonym //

http://www.youtube.com/watch?v=IECbRle8i_c



så söt du är <3 du sjunger super bra!!

Skrivet 2011-12-31 kl. 14:57:41
Ingenalls //

Så söt du är, Zara :)

Kan du inte lägga upp en video där du dansar ? Hade varit kul om du velat :D

Skrivet 2011-12-31 kl. 16:42:24
FOTO ELIN.M //

Okej, det var väldigt överdrivet med alla kommentarerna, men folk skriver ju dem för att de bryr sig? Och det var väl fel att det typ började dömma dig och dina kompisar på en gång för att de såg ett par vinglas och ett paket cigg på en bild. Men alla vet ju att det är fel att röka när man är typ 14, och då blev de väl oroliga för dig osv. Men som sagt, tänk liiiiiiiiiiite posetivt också? Även om det känndes påträngade så är det ju folk som bryr sig som skriver det...

Skrivet 2011-12-31 kl. 17:50:37
URL: http://fotoelinm.blogg.se/
Sofia //

Hej!

Snälla kan inte du gå in på min blogg och slänga in en kommentar? Det skulle vara as häftigt att få en kommentar av en kändis! BTW: Din blogg är helt grym & kämpa på Zara ! :)<3

Skrivet 2011-12-31 kl. 22:35:33
URL: http://sofiahorses.blogg.se/
ellie //

Det är fel att dömma dig för var dina kompisar gör men att dricka och röka är för mig inte att njuta av livet! Och sen ville jag bara säga att redbull är beroendeframkallande och dricker du för mycket orkar hjärtat inte slå mer. Och även om du inte dricker mycket nu så kan du få hjärtinfarkt när du blir äldre typ 30-40år och då har du säkert fått barn och det är inte så roligt att förlora en mamma eller pappa i den åldern! Snälla zara jag dömmer inte dig för om du dricker, röker eller något sådant men jag vill att du förstår vad det kan få för konsekvenser. Klart får man bestämma själv vad man gör.

Skrivet 2012-01-01 kl. 13:40:34
Anonym //

Men herregud vi är ungdomar, vi kommer leva på dom här åren när vi blir äldre! Fattar inte grejen, vi gör våra val och ni era!

Skrivet 2012-01-01 kl. 16:11:05
Anonym //

men asså , de är ju inte 18 år , MAN MÅSTE VARA DET?!

Skrivet 2012-01-01 kl. 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0