ska aldrig mer sätta min fot i köket

JAG ÄR SERIÖST AS FÖRBANNAD! Jag skulle göra chacolate chip cookie woohpies eller vad dom nu heter, och allt gick superbra tills jag skulle sätta in själva kakorna i ugnen, som jag har satt på 175 grader. Nu måste jag först och främst skylla på att vår ugn är helt kass.
.
Det bestämmer typ vilken temperatur den ska ha själv. Så dom var inne inne i en kvart sen ska jag hämta min mobil i köket och då ser ju hur kakorna är helt SVARTA! Ussschh och det lukter fortfarande sjukt bränt. Jag är sämst i Sverige på att baka och laga mat. Så är det bara. Fan, det där förstörde min kväll.

ami //

Vad fick du i födelsedags present?



KRAM

Skrivet 2011-12-17 kl. 22:43:05
URL: http://amiivilmiis.devote.se
ami //

Vad fick du i födelsedags present?



KRAM

Skrivet 2011-12-17 kl. 22:43:25
URL: http://amiivilmiis.devote.se
Anonym //

vad ska man göra..

när man förlorat dom vänner man älskat mest? Visa har man stöt iväg men jag mår helt enkelt inte bra utav dom. Vet att det bara är uuuut i världen & köra sitt race. Men när familjen blir.. vad ska man säga? nästan dödade. Vill vara anonym för att jag faktist har flera skäl. Allt känns bara skit! Ändå är jag faktist inte ledsen.. men vet inte riktigt VAD jag ska göra. Jag går inte direkt runt & gråter. Men livet är helt fucking stilla.. vill ut på äventyr, ha kul & allt. Men det är jävligt svårt när man knappt har några vänner kvar. Hatar verkligen grupptryck fmlfmfmlfmflfml. För dom som ALDRIG trott på mig.. aldrig sagt något snällt till mig, snackar skit bakom min rygg, säger grejer. FUCK YOU allihopa ni ska fan få se! Jag har höga drömmar, svårt att uppfylla vet. Skitsamma börjar kännas väldigt lamt det jag skrev? Hur som helst, Zara snälla vad ska jag göra? Jag var ledsen förut men efter många dagar ensam, många dagars gråtande, tänkande & försökande så blev jag verkligen trött. Dom är inte värda mig? Vet inte vad jag ska göra. Vill bara åka någonstans & börja om men jag är inte sån utan jag kämpar tills jag fått det jag vill ha. Om du nu läste detta vill inte ha något drygt svar eller så.. Du har inte ens med saken att göra. Men vill helt gärna ha svar på denna frågan.

Vad ska man göra när man känner att livet är helt jävla usch? Man har NÅGRA vänner som man blir glad av & har skit kul med. MEN livet står fortfarande så fucking stilla. Man får det mesta man vill ha, man har en underbar familj.. ändå lever inte själva ''livet'' upp till mina förväntningar. Låter helt jävla sär. Nej gud vad jag längtar tills gymnasiumet och då ska jag fan ut på äventyr & bli något. F u !

Skrivet 2011-12-17 kl. 23:11:18
Vem...? //

Åhhh! man ba "FML, FML, FML!"

Skrivet 2011-12-18 kl. 12:13:52
URL: http://tinanj.se
assmae //

HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAH BLEV DU ARG HAHAHAAHHAHAAHAHAH

Skrivet 2011-12-18 kl. 12:36:21
Anonym //

Jag bakade såna i förra veckan :D

dom blev as goda!

Skrivet 2011-12-18 kl. 14:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0