outfit

• Jacka Zara
.
• Byxor Cheap Monday
.
• Kofta Odd Molly
.
• Skor Canada Snow
.
Have a great day! Idag blir det inte så många inlägg för idag ska jag gråta sönder mig, (haha ser fett glad ut på bilden) nej då men jag är ganska ledsen eftersom det är min sista dag i min underbara klass, Jag älskar dom över allt annat ♥

hjärtat //

hej !

jg tänkte bara fråga om du hört talas om myshowroom? tydligen så kännar man pengar genom att blogga där :/

snälla kolla in min blogg tinkerbellii.devote.se

Skrivet 2011-12-19 kl. 10:38:00
URL: http://tinkerbellii.devote.se
Empa //

Awww Zara, du verkar vara en såå fin person som man skulle vilja känna! Du verkar vara så snäll och omtänksam och allt annat snällt man kan säga om en person. Kramisar på dig. ♥

Skrivet 2011-12-19 kl. 11:45:07
Sofie //

Snyyggt!! Du klär dig så fint!! <3 <3

Skrivet 2011-12-19 kl. 12:10:23
URL: http://sofiel.se
sandra //

Du är så rolig på dina videoinlägg ocj jag älskar verkligen att kolla på dom. Du verkar vvara precis en sådan kompis man vill ha omtänksam och så! Du kommer säkert få jättebånga nya vänner på din nya skola kram!

Skrivet 2011-12-19 kl. 12:44:28
Ebba //

Hej Zara! Jättefin klädstil och superfin blogg, läser den varje dag!

Jag vet att du gått på tex. lexington fashion show och sånt, måste man bli inbjuden till det eller hur får man reda på att det är sånt? vore jätte tacksam för svar!!

Skrivet 2011-12-19 kl. 13:56:22
Alexandra //

Hej Zara! Undrar bara lite; Hur många gånger har du varit i Thailand, och när skall du dit nästa gång? :) och vilket är ditt favvo ställe där? :)

Skrivet 2011-12-19 kl. 15:44:28
Nattapatta //

aaawwwww du klär dig som en ängel och ser ut som en....du verkar vara en son söt person vill treffa dig som faaan men men man kan inte få allt i världen syyyn.... hoppas jag får träffa dig någon fin dag<3<3<3pussar natasha

Skrivet 2011-12-19 kl. 16:18:25
Livish bloggskapare Olivia //

Så as snyggt! :)

Skrivet 2011-12-22 kl. 19:40:05
URL: http://livish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0