kaoz in da houze?

Man ska egentilgen inte skratta åt sånt här, men jag har skadeglädje och tycker allt som inte är kul är skitkul. Eftersom det inte hände något! Jag, Alice och min kära familj satt och åt sen lunch när helt plötsligt 2 brandbilar kör förbi vårt hus och stannar- Några kvarter bort. Sen efter ett tag kommer 3 polisbilar också och eftersom jag är så nyfiken av mig mååste jag gå och kolla vad som hänt!
.
Det visar sig att en ljusstake hade börjat brinna och ingen var hemma, då hade larmet gått direkt till brandstationen så dom 2 brandbilarna kommit.. Men eftersom ingen var hemma hade dom slagit sönder förstret för att kunna gå in och släcka ljusstaken. Då hade ju självklart larmet gått till polisen (dom hade tyst larm) att något brytit sig in, när det egentligen bara var brandmännen så då kom 3 polisbilar och det blev ett jävla kaos... Men allt gick bra! Förutm ljusstaken...

Fast bränder är jättehemska så de var tur att ingen hände. Jag vet en tjejs hus som började brinna i Saltis, ni har kanske läst om det? ALLT brann inne.. Hon hade sin pyjamas kvar, thats it. Jag känner inte henne så bra men jag tänker på henne ♥Tammis♥


MIlia //

Åhh det är jättesynd verkligen, exakt samma sak hände min granne, exakt ALLT brann ner så det finns fortfarande ingenting kvar där förutom tegelstenar. Det är så synd, tänker också på henne. Det var också en stor villa och det tog flera timmar att släcka ner det...

Skrivet 2011-12-18 kl. 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0