hey hottie!

På senaste tiden har jag sett sjuuukt snygga killar på tunnelbanan på väg till skolan! Haha dom sitter alltid mitt i mot mig och ser ut som Abercrombie modeller, seriöst! Vissa är 15-16 medans andra är runt 20. Det ända jag gör är ju att stirra (Jag vet att det är oförskämt men om man är snygg får man skylla sig själv) skämtosido så kan man inte göra något annat än att glo på peeerfeektionneen... typ haha.

Men hade ni vågat fråga om nummer offeciellt..? där det är andra folk med...? Nykter..? Haha nje jag skoja, men jag hade aldrig vågat! Fast jag skulle nog bli ganska smickrad om någon frågade efter mitt nummer mitt på stan, och inte på någon fest. Men vad pinsamt om jag hade frågat och han hade sagt nej. Haha jaja vad är det värsta som kan hända? Det är ju just att han säger nej. Det är ingen som kommer eller något.



Har ni frågat om någon nuummmeeeerrrrr?


Anonym //

Haha, det är bara och fråga!! Killen maybe tycker du ee snygg oxå!! :P ;) HAHAHA!!!

Skrivet 2011-12-07 kl. 19:09:09
Anonym //

verkligen inte!!!!!!!!!!!!!

Skrivet 2011-12-07 kl. 19:15:11
Emma //

Ett tipps! Ha inte mobilen framme när du går på för om du sätter dig vid en av dom kan du ju fråga om du kan få låna hans mobil för att du MÅSTE ringa en kompis det är HUR viktigt son helst! ;). Men du ringer egentligen till din mobil :d stäng av ljudet bara, ANNARS blir det pinsamt!!! Hahahaha och sen så har du ju hans nummer och kan ringa tillbaka för att fråga vad han ville:) sen kan ni ju bara fortsätta prata:) aaaaaaaas bra eller hur?! :D damn va bra jag är! Haha

Skrivet 2011-12-07 kl. 19:32:58
URL: http://emmandens.blogg.se/
hanna //

så sjukt härlig blogg!

det hade varit kul om du länkat vår blogg på din! ;)

du kan bli veckansblogg! ;D

Skrivet 2011-12-07 kl. 21:06:53
URL: http://photofashionz.devote.se
Clara //

Haha fan va skön du är! Nja har aldrig gjort det, inte nykter iaf...hehe. Däremot har killar kommit fram till mig och frågat och det är ju bara skitkul;) Hehe man blir jätttesmickrad verkligen!

Skrivet 2011-12-07 kl. 21:43:25
URL: http://byclara.devote.se
emma //

FÅRGA! :D

Jag har nog aldrig frågat, men det finns inget att förlora! :DD

Läs gärna min blogg! :))))

Skrivet 2011-12-08 kl. 18:40:25
URL: http://emmamartinalang.devote.se
Claudia //

Kommer nu på direkten till där du bor,snygga killar gaaah dör :)

Skrivet 2011-12-08 kl. 19:13:55
URL: http://alwaysclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0