Godermorgon mitt herrskap

TJAAAA BLOGGISEN! (mobilblogg) Nu sitter jag på tunnelbanan på väg mot skolan. Vi har hemkunskap och jag skitkass på att laga mat haha men det är kul! Jag är veerkligen ingen hemma fru.. Förutom att jag älskar och städa. Det är jätteroligt! Igåår var jag hemma hos bestiii och pluggade och baka knäck (säger man baka?.. Göra kanske?) jaaa vi gjorde knäck. Dom blev makalööst goda! Titta, jag kan ju laga mat. Mjaa knäck är kanske inte mat men det är ju i alla fall någonting man äter. Peaze männizkor


Rama //

Haha va?

Skrivet 2011-12-07 kl. 07:42:29
Nada //

Fin blogg du sjunger värkligen bra jag såg dig på youtube.Din blogg är jätte fin.Din header är jätte cool det är väll inte i sverige.Jag har en fråga har du en låt som du själv har hittat på?

Kolla på min blogg om du vill :)

Skrivet 2011-12-07 kl. 11:04:07
URL: http://nadenka.bloggplatsen.se
Mandy - En Musikblogg //

oj jössös, du får jättegärna komma hit o städa nån dag

Skrivet 2011-12-07 kl. 11:14:42
URL: http://mandybeem.blogg.se/
Madde //

Hej Zara!

Jag har sett att du har svarta Hunter. Är dem blanka eller matta? Skulle vara jätte snällt om du svarade, jag ska önska mig Hunters i julklapp, så då undrar jag för dom var fina. Du kan skicka ett mail om du inte vill svara i bloggen. Kram från en trogen läsare!

Skrivet 2011-12-07 kl. 17:14:10
Wiilma Davidsson //

Assså det här kanske låter lite muppit men skulle du vilja träffas nån gång? Di verkar som en skön brudis :))

Skrivet 2011-12-07 kl. 20:21:00
URL: http://wilmau.blogg.se/
Elin //

Koka knäck heter det ^^

Skrivet 2011-12-07 kl. 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0