big eyes

Omf lord! Vad ful! Nu syns det att jag har gröna ögon rätt så tydligt, right? Nu är jag i princip helt fri från skolan! Så man kan säga att jag har lov! JAG HAR LOOOOOV!! Sen börjar jag på ny skola, Kulturama. Jag är van vid att känna ALLA i skolan. Seriöst jag kände typ alla? Och nu kommer jag inte känna någon.. Uhhuuhuuhuu vad läsktigt. Snälla om det är någon som går i 8an på Kulturama i Hammarby sjöstad, kan du typ ta hand om mig då? Haha anars kan jag be någon annan jättesnääällt och kolla på dom med sånna här ögon. Tror ni det kommer funka?

Natttaaahhhahaha //

Jag går själv inte där för jag kom int in men jag känner några som går där!

Som tillexempel Julia!!

Hon är skit snäll!!

Skrivet 2011-12-16 kl. 14:54:56
Moa //

Ojj vad stor du har blivit sen talang! :O jag trodde du var 11 år :/



Kolla gärna in och kommentera min blogg

Skrivet 2011-12-16 kl. 15:10:34
URL: http://princess.webblogg.se/
Anonym //

tänkte bara säga en sak, min kusin går i den klassen, och de vet ju att du ska börja efter lovet och min kusse sa att alla i klassen tycker du är astönting, störig mm så dom tänker frysa ut dig totalt. det kan vara bra att veta. kanske inte låter som kulturama, men det är sant.

Skrivet 2011-12-16 kl. 15:27:35
Olivia //

Till den anonyma som skrev det där med att "min kusin går på Kulturama och de tänker frysa ut dig totalt". Hahahahahahhaah, hur jävla töntig kusin får man ha?

Och dessutom - Zara känner INGEN där sa hon.. så hur kan dem tycka att hon är töntig och störig och allt? Dem känner ju inte ens henne! Dem går väl antagligen bara efter vad dem hört och sett, och det är jäävligt lågt!

Jag tycker heller inte att du låter så trovärdig (du vill ju inte ens skriva ut ditt namn) så du är väl bara avundsjuk eller något och vill såra Zara. Bara för att hon kommit in på en ny skola så vill du göra henne rädd? Är det vad du håller på med?



Snälla, vare sig du talar sanning eller inte så är antingen du eller din kusin (eller ja, både två) helt skruvade i huvudet. "Det kan vara bra att veta". :)



Hur gammal är du liksom? Ååååh vad jag blir irriterad på såna personer!



Zara: Jag bor inte i Stockholm och kan ingenting om den skolan, men bara du är dig själv så tror jag att allt kommer gå jättebra! I believe in you! :)



Kram från Olivia



Skrivet 2011-12-16 kl. 15:43:01
Olivia //

Till den anonyma som skrev det där med att "min kusin går på Kulturama och de tänker frysa ut dig totalt". Hahahahahahhaah, hur jävla töntig kusin får man ha?

Och dessutom - Zara känner INGEN där sa hon.. så hur kan dem tycka att hon är töntig och störig och allt? Dem känner ju inte ens henne! Dem går väl antagligen bara efter vad dem hört och sett, och det är jäävligt lågt!

Jag tycker heller inte att du låter så trovärdig (du vill ju inte ens skriva ut ditt namn) så du är väl bara avundsjuk eller något och vill såra Zara. Bara för att hon kommit in på en ny skola så vill du göra henne rädd? Är det vad du håller på med?



Snälla, vare sig du talar sanning eller inte så är antingen du eller din kusin (eller ja, både två) helt skruvade i huvudet. "Det kan vara bra att veta". :)



Hur gammal är du liksom? Ååååh vad jag blir irriterad på såna personer!



Zara: Jag bor inte i Stockholm och kan ingenting om den skolan, men bara du är dig själv så tror jag att allt kommer gå jättebra! I believe in you! :)



Kram från Olivia



Skrivet 2011-12-16 kl. 15:43:07
. //

Hej jag ville bara ge dig ett tips på en bra låt.

Jag tror du kommer gilla den Jag geekar den 24/7

men den är rätt sorglig och det är en rapp.

här kommer den.

http://www.youtube.com/watch?v=STeHV7eRgvs

om länken inte kommer upp sök på::: underbar Fronda :) lycka till på din nya skola

Skrivet 2011-12-16 kl. 15:45:00
Anonym //

Asså gud... du som skrev om att din kusin går på den skolan, är du serriös... på riktigt? Dom känner ju för fan inte zara, hur töntiga får man vara? ursäkta men så himla töntigt! (om det nu är sant)

om zara skulle börja i min skola skulle jag inte frysa ut henne det första man gör! lär känna henne, jag tror inte att hon är töntig eller ett dugg störig! (eller vet nästan har ju träffat hon)

asså ja.. som sagt jävligt töntigt!

Skrivet 2011-12-16 kl. 17:16:53
T //

jag känner ingen men vet vilka vissa är o dom kommer inte frysa ut dig de är bara påhitt alltihopa!

Skrivet 2011-12-16 kl. 18:31:35
Agnes //

Kommer säkert se dig på tvärbanan haha :)

Går på Vittra (som också ligger i Sjöstaden).

Skrivet 2011-12-16 kl. 18:49:33
URL: http://losagnes.blogg.se/
jjjulia //

jag går däär :M

Skrivet 2011-12-17 kl. 11:55:40
Rebecca //

Hej! Jag går i Kulturama i Sundbyberg och det är en grym skola så jag tror du kommer trivas skitbra! det är säkert minst lika bra i sjöstaden! lycka till :)

Skrivet 2011-12-17 kl. 12:18:59
URL: http://mittlivsomtonaring.devote.se
Ludde //

Jag går på kulturama 8:an i sjöstaden :D

Skrivet 2011-12-17 kl. 16:11:39
amanda //

lycka till på dem nya skolan :)

Skrivet 2011-12-17 kl. 18:05:25
Fanny //

Jag går på Kulturama i åttan, tänkte bara förbereda dig på att våran klass är ganska så stökig, men vi får hoppas att du kommer trivas ändå :)

Skrivet 2011-12-18 kl. 16:26:17
Alexandra //

Hej går inte på kulturama men går i skolan som ligger i närheten.

Skrivet 2011-12-22 kl. 23:47:24
Anonym //

Tyvärr så är det sant att folk tycker du är "störig" och "töntig" har hört killarna i klassen snacka mycket om det. Jag går själv i kulturamas grundskola i sjöstaden

Skrivet 2012-01-11 kl. 21:46:29
URL: http://zarish.blogg.se/
ELSA //

Grattis Zara!!! Vill bara säga att du är så bra, kan vi typ bli bästisar lol? Nej men har följt din blogg feett länge (så det känns som jag känner dig typ), du är bara grym helt enkelt! Kramisar <3

Skrivet 2013-12-16 kl. 22:26:10
URL: http://elsakarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0