visste ni att...

... Jag småäter heela tiden!

... jag måste alltid hålla på och pilla med saker, tillexempel om jag är ute och går måste jag ta ett blad freån en buske eller liknade och börja riva sönder det eller vika det ''fint'' haha.

... Jag skulle mycket häldre vilja vara tidig 98a än sen 97a.

... Jag skulle typ kunna leva på Ben & Jerrys resten av mitt liv!

... Jag är väärldens sämsta förlorare.

... Fast det gör också till värsta vinnarskallen, Om det är ett spel typ catch the flag, ni vet? så måste mitt lag vinna!

... Jag utser oftast mig själv till lagkapten för jag älskar att bestämma över folk hahah nemen jag blir oftast det bara.

... jag följer Lord Voldermort på Twitter :$

... Jag är egentligen inte speciellt rädd för något.

... Jag har lovar alla mina killkompisar att jag ska 'gamea' med dom haha. Jag har nämligen lovat att köpa MW3 när det kommer ut som jag kanske berättat, på Xbox.. Någon som spelar det? (MV2 dåra)

... Jag dömmer aldrig folk, asså jag menar seriöst aldrig!

... Jag vill såklart inte att folk ska hata mig men om du redan gör det, kör hårt då bryr jag mig inte.


Anonym //

Haha jag viker/river blad också! hahaha! Åh varför kan du inte säga din twitter!

Skrivet 2011-08-27 kl. 22:39:01
jess //

jag måste också alltid pilla på saker!

och jag småäter alltid,när jag har typ tråkigt:]!

jag klarar verkligen inte av att förlora!

JAG älskar också att bestämma över folk!



låter typ som om att jag typ

""ååh zara vi är så lika""

men de är väldigt mycket du säger

som stämmer in på mig!

DU ÄR BÄST

Skrivet 2011-08-27 kl. 22:46:32
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Emma //

Hahahaha samma här med river sönder bladen kan liksom inte sluta:)

Varje gång jag går förbi en buske eller nått så plockar jag ett löv hahahahahahaha................

Skrivet 2011-08-28 kl. 08:15:14
Alice //

Hahah, du e söt Zara! :)

Skrivet 2011-08-28 kl. 12:15:15
elin //

jo zara jag undrar får man adda dig på fb ?

kommer du at aceptera då ? :) jätte bra blogg !

Skrivet 2011-08-28 kl. 14:48:44
Bella //

hej!

vad har du köpt dina hunters (stövlar)

Kram :)

Skrivet 2011-08-28 kl. 15:41:35
Alice //

Hahah, Zara, har du sett den här videon på söta Chloé? ;)

http://www.tv4play.se/noje/forkvall?title=chloe_-_sveriges_framtid_i_modebranschen&videoid=1016619

Skrivet 2011-08-28 kl. 15:42:41
Anonym //

när ska du berätta om dina nära döden upplevelser?

Skrivet 2011-08-28 kl. 17:35:49
Emma //

Kan it vi spela CoD? skulle va jätte kul! :)

Spelar mw2, black ops och kommer ofc spela mw3 och massa andra spel, om du har xbox kan du la va snel o skriva din gamertag c:

skulle va awesome <3

Skrivet 2011-08-28 kl. 18:12:19
evelina //

vad heter du på tvitter?

Skrivet 2011-08-28 kl. 18:13:22
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com
Anonym //

Skrivet 2011-08-28 kl. 19:03:53
ankan //

jag småäter också hela tiden ! Och jag tar också blad från buskar och river sönder dom, sen slänger jag dom och tar ett nytt å gör samma sak.

Skrivet 2011-08-28 kl. 20:19:08
Clara //

Du är ruggigt lik mig! Jag har också följt Lord Voldemort på Twitter, tycker alltid jag pluppade ur min mamma 17 dagar för tidigt LOL (är sen 98) och aaaallltingggg stämmer! Utom att jag är rädd för saker och ting, och det e du me :):):) utom det stämmer allt :):) ps. Vad heter du på twitter?? Det är väl ett bra sätt att få utländska fans?

Skrivet 2011-08-30 kl. 11:06:59
Amy //

What is your twitter name.

P.S. Ur amazing at singing and I envy your voice xxx <3

Skrivet 2011-08-30 kl. 12:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0