tjejer är bäst!


GIRL- destinys child
I'm your girl, your my girl, we are girls and don't you know that we love ya?



RUN THE WORLD- beyonce
who are we? what we ride? we run the world! who run the world? GIRLS!



CAN'T HOLD US DOWN- Christina Aguilera
this is for my girls all around the world, who will cross a man that don't respect her word

O.O //

Tjabba!

Kan du lägga ut en bild på dig IRL? (I Ritiga Livet)

// O.O

Skrivet 2011-08-24 kl. 20:44:51
URL: http://Öhm...se
Jenny //

Gött, Zara! GIRLPOWER to the people!:D



Älskar Christinas låt, du låter som en ung version av henne!

- Och låt mig tillägga då att hon är EXTREMT bra! ;)

Skrivet 2011-08-24 kl. 21:29:54
Anonym //

kan du göra "en dag i mitt liv" video? :D please!

Skrivet 2011-08-25 kl. 15:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0