klicka vart som helst i inlägget

Jag tänker här med länka en av världens söteste bruuud! ALVA RINGMAR! kolla hennes blogg!!


Vicky //

hej,jag älskar din blogg!

men jag undrar om du,chloe och andou skulle vilja träffa mig?

Skrivet 2011-08-25 kl. 20:56:26
Jeanna //

Är du 98:a?



kram<3 :)

Skrivet 2011-08-25 kl. 21:21:37
URL: http://lolloochjeanna.blogg.se/
Alva //

<3

Skrivet 2011-08-26 kl. 13:10:59
URL: http://alvaringmars.blogg.se/
sofi //

Fototävling!



hur gör man: skriv ett inlägg med rubriken FOTOTÄVLING och i det inlägget ska du lägga in bilden som du vill tävla med! i inlägget kan du också lägga in en länk till min blogg så att fler kan vara med:) sen MÅSTE du ju kommentera det här inlägget med en länk till inlägget med din bild:)



Regler: man får inte rösta på sig själv som nån annan människa flera gånger eftersom jag ända ser erat id nr så går det ju inte förra gången jag hade en fototävling hände det:C



Din bild: du MÅSTE ha fotat bilden själv, bilden kan vara på naturen dig själv dina kompisar djur typ vad som helst:P bara den är tagen av dig!



VIIIINST!: man vinner länkning i min meny i två veckor:)!!

Skrivet 2011-08-26 kl. 17:17:01
URL: http://soflun.blogg.se/
Anonym //

Kolla Maddi Jane´s nya cover - Secrets (onerepublic) på youtube!!:D;)

Skrivet 2011-08-26 kl. 19:03:48
Anonym //

Kan du göra ett videoinlägg när du sjunger?

Skrivet 2011-08-27 kl. 05:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0