JAG ÄLSKAR SANDRAS HÅR!

Hej alla fina!
nu blir det ganska dålig bloggning eftersom jag är i skolan hela dagarna och hatar att mobilblogga -.- Det är asjobbigt och ser fult ut! Jag sitter här och försöker klura ut vad min fina vän Andou kan önska sig på sin födelsedag.. Så Andou om du ser dethär MESSA MIG OCH SIG VAD SOM HELST! haha Hanna har två av sina kompisar här hemma och jag tänker va ''Jobbig syrra'' och förfölja dom överallt och retas- Precis som Hanna gör med mina kompisar hihi, men hennes kompisar gillar faktiskt mig :D


SANDRA IDAG! SÅ JÄVLA SÖT HAHA ♥

hahah //

oj shit va konstigt hår??

Skrivet 2011-08-24 kl. 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0