i love the way you lie





Hur mycket vi än bråkar, och hur många gånger jag legat
sömnlös och gråtit spelar ingen roll när du säger hur mycket
du älskar mig. Även fast jag vet att vi blir sams för att bråka
igen så är dom tre orden värt mer än allt.


Axelle //

Dear Zara,

I love the way you sing.

Keep up the good work sweetie ;)

xx.

Skrivet 2011-08-17 kl. 13:34:21
Johanna //

Är folk dumma i huvudet eller? Det är fan klart att utseendet spelar roll! Märks ju tom. Om man koallar på idol, och då jag ändå en person som knappt har kollat på det. Hörs ju även på reklamen till true talent när de säger att det bara är rösten som spelar roll där, inet annat, det tyder ju på att det gör det annars.

Skrivet 2011-08-18 kl. 12:35:52
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0