Gotland 2011

I bärjan kan jag ju erkänna att jag inte ville åka. När jag kom dit så tänkte jag ''vafan har jag gjort?'' men 1 minut efter det så kände jag att det skulle bli askul! hah och det hade vi oxå! Hur kul som helst! Jag tog inte mycket bilder för jag tänkte inte på det och vi dansade ju typ heeela tiden. Det var dansskolan BASE 23 som hade lägret :D










Alice //

Blev det någon film från när ni dansade? :)

Skrivet 2011-08-17 kl. 11:53:36
Emma PEACE //

heeej Zara!

ett namn till hannas blogg, [email protected]

dessutom bilderna på kläderna (kategori dagens aoutfit) var as snygga!!!

Skrivet 2011-08-17 kl. 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0