Det har är sista gången jag säger det

En sak jag inte fattar är...

varför ska ni hålla på och trycka ner mig när jag säger det som Tommy Mottola sa till mig? som ni läste är han gaaaanska erfaren och vet mer än dig och mig och det är inte alls bara rösten som är viktigt. Det är ju hela 'paketet'. För att bli värsta superstar Idag så måste man nästan kunna sjunga dansa och se bra ut. PUNKT. Chris Medina är ju såklart bra men jämför honom med Beyonce.. ah ni fattar.

Puuuuussssssss


Anonym //

Du har talang Zara, därför vann du talang.

Du har utséendet och rösten, kör hårt, det kommer verkligen bli något av dig!

Stå på dig bara!

Skrivet 2011-08-18 kl. 12:45:41
Anonym //

Jag vet till och med att det är så! detr är inte bara röstan som räknas utan allt, nästan.

och när zara skriver det och vet det, eftersom att tommy motala sagt det till henne så borde det ju vara sant? tänk lite...

zara du har allt detdär<3

du är så himla grym! du kommer att bli stor<3!

h det bäst!! :D♥

Skrivet 2011-08-18 kl. 13:17:29
ella //

visst kan det stämma..men tror du ärligt talat någonsin att tex beyonce skulle sagt något sånt här?att man måste ha utseendet?då skulle inte hon vara någon bra förebild och inte ha lika mycket fans. jag ÄLSKAR beyonce för att hon är en sådan fantastisk förebild och hon ger en hopp. skönheten finns inom dig liksom! :)med den inställningen du har tror jag inte du kommer gå så långt..det finns många stjärnor där ute i din ålder, vare sig de är snygga eller inte, för egentligen vad spelar det för roll om du är snygg?och då vill jag inte att du ska svara:jo jag LOVAR det spelar roll för att jag har träffat tommy motala!!kom igen, i grund och botten är det inte det som räknas!jag tror man kommer längre om man är en glad,positiv, skön och talangfull person!är sig själv helt enkelt. jag har aldrig sett dig sjunga så jag kaninte svara på vad jag tycker om dig, du är säkert jätteduktig. men alla är inte lika snygga som beyonce! du har inte några särskilt speciella drag(förlåt!, men hallå du kan lyckas ändå!!:))tänk efter innan du skriver,och se har jag aldrig fattat, vill du bara bli känd? det ska ju vara för att du älskar det du gör och folk uppskattar det som du ska bli känd?inte bara vara känd för att?haha.du behöver inte svara på denna långa kommentaren :)du kommer nog ändå svara som förut.fine.men du kan iallafall tänka efter lite..och till sist önskar jag dig lycka till och hoppas du ändrar inställning så kan du kanske lyckas en dag!hejdå!<3

Skrivet 2011-08-18 kl. 14:43:20
E L L L E N //

Till Ella:

Sluta hålla på att tro att du vet bäst när Zara var i Usa och träffade Tommy Motala. Så bara inse fakta, Zara har allt!



Älskar din blogg!!

Skulle vara roligt om du tittade våran blogg och kommenterade vad du tycker;)

//Kram<3

Skrivet 2011-08-18 kl. 15:31:45
URL: http://todayisjusttoday.blogg.se/
Anonym //

du tror du är så snygg,?

men nej, asså jag säger det för att jag ska vara ärlig. du har inte allt som alla säger?

du tror du har de men isf hade det gått bättre.

Skrivet 2011-08-18 kl. 17:09:38
Emma //

Om utseendet spelar roll så ska man ha ett speciellt utseende! Och alla människor är vackra och speciella på dina egna sätt så visst om det bara är utseendet som spelar roll då kan ju hela världen lyckas för att alla är fina på sitt eget sätt!

Skrivet 2011-08-18 kl. 17:22:42
Clara //

Aa det var precis de jag skrev, dom tror att det är DU som har bestämt att man måste ha ett fint utséende om man ska bli känd men dom har ju helt fel..

Skrivet 2011-08-18 kl. 18:24:43
tilda //

till: anonyma jävel:

Asså, För det första FEGT att inte skriva namn. För det ANDRA sluta kommentera att hon är ful? jag skulle så GÄRNA vilja se en bättre bild på dejj ditt big ass -.-'!

Skrivet 2011-08-18 kl. 18:42:48
Anonym //

Men vafan tommy mottola eller vad han heter är inte världens smartaste människa. Visst han vet mycket om musik och kändisskap osv men hallå man måste inte alls ha utseendet. Kolla på exempelvis Sean kingston? Han är överviktig men ändå känd? Eller michael jackson, han var väl inte precis helt perfekt? Nä men är ändå en av världens mest kända artister. Varför? Jo för dom är/ var duktiga på det dom gör. Okej du ser inte precis förjävlig ut men du har inte "utseendet". Fast jag tror du kan lyckas bra ändå eftersom att du verkligen sjunger bra. G

Fast tänk på din attityd för ingen vill va ett fan till en kaxig sångerska. Asså t.ex " ååh jag är bäst! Jag har verkligen utseendet och jag har pratat med tommy motola och han sa att utseendet är jätteviktigt!"

Ärligt talat tror jag du får fler fans om du är mer glad och inte så kaxig. Så kortfattat: du kommer lyckas för din röst men om folk gick bara på utseendet så nej.

Och säg inte att jag ska sluta läsa din blogg för att jag tycker du är kaxig. För jg gillar din blogg och jag läser den inte för att jag är ditt fan. Men somsagt så har du en otrolig röst och skulle inte ha nåt emot att kunna sjunga som du.

Skrivet 2011-08-18 kl. 18:45:45
Moa //

Nu Lägger ni av att Vara uppkäftiga!!! Zara har rätt!

utseendet betyder MYCKET! Men det gör ju även sången!

Om du är snygg så kommer många tycka om dej för att du är snygg! Om ni bara ska Kaxa så håll käften!

Om ni inte håller med Zara, Skit i att kolla hennes blogg era idioter! Zara, Jag håller med dej fullständigt! Skit i dem! Pllzzz Ta med denna komentar! Love Yah Zara! Du äger!! Har du en fan-Mail? Puuuusss

Skrivet 2011-08-18 kl. 19:08:54
Anonym //

Alla som håller på att tjata om detdär med utseendet, lägg ner. Tänk om den fulaste tjejen du sätt (kan lika gjärna vara en kille) ställde sig på senen och sjöng lika bra som Zara. Skulle det bli din idol då! Tänk efter lite om vad ni skriver och säger!



Zara du är jätte fin och jätteduktig, du har varit min idol sen 2008!!

Skrivet 2011-08-18 kl. 19:43:59
Anonym //

JASÅ :-O Jag som tyckte att no matter what så är alla i hela universum vackra , bara på olika sätt :D <3

Skrivet 2011-08-18 kl. 20:27:12
Anonym //

Om "utseendet spelar jättestor roll" är ditt motto kommer du ingenstans. Ingen Hollywood-kändis håller på så, det betyder inte att du har fel. Du har rätt, men på det sättet som du uttrycker dig är det inte konstigt att folk reagerar som de gör, tänk om!

Skrivet 2011-08-18 kl. 20:49:38
s //

asså alla som skriver att hon har fel LÄGG NER!!!

jag tror att tommy kan mycket mer än vad ni kan?

;o

Skrivet 2011-08-18 kl. 21:44:04
ella //

jag tycker bara att alla kan enas om en sak: du kan komma hur långt som helst bara du är dig själv. inget mer om det. alla får ha sin egen åsikt.så nu är alla vänner tjohhooo!haha partypooper jag äär!(men jag håller fast i vad jag skrev tidigare hähä)

Skrivet 2011-08-18 kl. 22:18:35
Anonym //

Jag tror på dig!<3

för jag kolla på never say never med justin bieber och i början (asså då menar jag lite mer in på filmen om ni förstår:/)nån gång då säger en han har inte bara rösten utan håret och ansiktet<3



Älskar din blogg rocka on<3

Skrivet 2011-08-19 kl. 00:09:58
Anonym //

Okej, asså klart ni kan bli kända utan att se bra ut. Men det går oftast inte långt. Titta på ex beyonce hon är assnygg! och hon har rösten! Det är många fler som gillar henne. Men såklart behöver ni som tycker ni är fula inte ge upp! Asså det kan ju gå!! Fast som sagt det går oftast bättre när man har allt detdär! PUNKT!

Skrivet 2011-08-19 kl. 01:00:07
Anonym //

men vad? " tommy vet bäst" ja, antagligen men det betyder inte att vi inte får ha andra åsikter. Ja utseendet kan spela roll men jag tror mycket mer på personlighet och utstrålning. Och ja du är snygg zara men jag tror inte att just de kmr hjäpa dig eftersom att ditt utseende inte är något speciellt!! Dock är din röst det! LYCKA TILL kram <3

Skrivet 2011-08-19 kl. 10:02:36
Anonym //

du kommer inte komma nänstan om du håller på så, folk tycker bara sur egoistisk då!

ingen kändis håller på så här:

jag är snygc de är därför jag är känd. sry ni som är fula sluta drömma, ni kommer inte bli kända!

de borde du fattaa oxå!

vissa folk sårar du, men du kanske inte bryr diG?

jag är ingen elak människa, jag gillsr faktsit dig. du är sjukt bra på att sjunga osv.. men du måste fatta du sårar folk, och förstör deras drömmar, du låter bara bitchig.

Skrivet 2011-08-19 kl. 17:57:28
Amanda //

Åh! Varför fattar alla inte bara att utseendet spelar roll?

Hur hade ni tyckt om en tjej men fin vit klänning och jättefint hår hade sjungt hård rock? - där spelar utseendet stoor roll!

Och om nu utseendet inte hade spelat någon roll tror jag inte att det hade funnits några stylister (stavning?) på idol?

Och jag tycker inte det är lika kul att kolla på någon ful som sjunger , roligare att titta på någon som har bra stil och ser bra ut!

Och nu tycker ju alla olika om hur man ser bra ut. Så det är alltid upp till en själv om man tycker någon är snygg ju.



Zara har ju perfekt stil och utseende för den musiktilen hon sjunger.

Skrivet 2011-08-20 kl. 13:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0