Dagens outfit

img_5951 (MMS)

• Tröja Forever 21 • byxor cheap monday • skor espadrillos • kofta GAP


Toril //

Asså gud va fin du e !!!!

Snälla kunde inte du lägga ut en video när du sjunger eller nått ? :')<3

Skrivet 2011-08-17 kl. 18:56:22
lin //

SNYGGT!!

Kan du itne visa det du köpte :) det som stod på andous blogg? :)

Skrivet 2011-08-17 kl. 18:59:50
Anna //

Hei Zara <3 Dösnygg outfit ;) Det här är ganska random, men jag bara älskar din röst, den är typ himmelsk, men jag kan inte låta bli att bli att känna mig avundsjuk. Jag känner så bara jag ser nån som sjunger jätte bra på youtube t.e.x. Innan tänkte jag att mitt mål i livet var typ att bli sångerska eller skådespelare, men nu när det finns så himla många andra som sjunger typ 1000 gånger bättre än jag som inte blir kända, så har jag slutat tro att det kommer hända just mig. Jag vill gärna tro på att det kommer hända ungefär samma sak som med dig, jag vill verkligen tro på det. Jag vet inte vad jag förväntar mig som svar, nån slags uppmuntring eller något kanske? :3 Förlåt så himla mycket om du inte gillar såna här kommentarer <3 Ha det så bra!

Skrivet 2011-08-17 kl. 21:16:32
Anonym //

DU ÄR FINAST<3!

/nog det största fanet ever! :D

Skrivet 2011-08-17 kl. 22:08:26
Allis //

Hej Zara!

Lite random sådär men yaya, du sa att du skulle visa dina magrutor nån gång. Dr känns som att den gången är typ nuu snart? :p

Hihi, du är så söt!

Skrivet 2011-08-18 kl. 00:48:22
jessi //

aaaasvacker<3

Skrivet 2011-08-18 kl. 02:37:52
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0