Utvecklingssamtal

Nu sitter jag och väntar på att mitt utvecklingssamtal med min danslärare ska börja, för vi har ett utvecklingssamtal i dansen också :) jag är lite nervös.. det är jag alltid inför sånthär haha men jag sitter och kollar lite bloggar osv. Idag hände inte mycket -.- min gulliga mami har iallfall fixat min iphone :D AWESOME!! som sagt så kollade jag på karate kid igår och JAG DOOOOG!! jag är typ kär i Jaden på riktigt asså :O haha inte riktigt men fråga min syrra som jag såg den med hur många gånger jag sa ''asså jag döööör, jag dööör faaaan vad sssööt han är!! jag svimmar typ!'' haha han är supergullig :O


hahaha jag fick få in och ändra stavningen på utvecklingssamtal! för någon hade påpekat det ^^ jag är ganska slarvig och lat ibland.. jag var jätteosäker på det ordet men det är bra kära läsare, RÄTT SKA VARA RÄTT!

sofia //

Håller med om att han är söt.Jag älskar verkligen karate kid:)

Skrivet 2011-04-05 kl. 17:28:51
URL: http://thesofia.bloggplatsen.se
Anonym //

du är sötare än han :)

Iaf hoppas det går bra på utvecklingsamtalet :)



JAG ÄR SÅÅÅ GLAD IDAG FÖR D U SKA SVARA på FRÅGORNA :)jippi!!!!!!!!!

Skrivet 2011-04-05 kl. 17:38:00
Anonym //

Hahah jag stör mig på dina fel stavningar!!;)Hahah,det stavas utvecklingsamtal;) Du stavar ganska mkt fel faktiskt:) Elr så slarvar du när du skriver-.-hehe:)

Skrivet 2011-04-05 kl. 18:07:21
Anonym //

Vad ska du göra på Påsklovet Zara? Ska du resa nånstans? Skulle inte ni KANSKE till New York? Om ni ska det shoppa lite åt mig oxå! ^^

Skrivet 2011-04-05 kl. 18:08:00
Mikaela //

det är så vi säger om dig oxå hela tiden att åååh alltså viii dööööörr Zaaaaraa e bääääässstttttttt o jätte mkt mera BRA om dig! <33

:D

Skrivet 2011-04-05 kl. 20:25:52
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/
Mikaela //

btw; en fråga som jag vill att du ska svara på det är om inte du kan skaffa en ny msn som du är lite mer aktiv på? :D <3

vore så superroligt! =D

Skrivet 2011-04-05 kl. 20:26:38
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/
Anonym //

Men vafan den dära anonym som säger att Zara stavar fel och att du stör dig. gå å dö

vafan du behöver inte läsa hennes blogg om du tycker hon stavas fel o mkt mera..

Skrivet 2011-04-05 kl. 20:32:10
Agge //

Hur gick utvecklingssamtalet?

Skrivet 2011-04-05 kl. 21:21:31
frida //

jaden är såå söt... <3

Skrivet 2011-04-10 kl. 14:43:59
URL: http://fridafotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0