Tonight's gonna be a good night!

img_5097 (MMS)

Nu sitter jag här helt osminkad och ringer runt och försöker fiska in lite folk till ikväll jag menar komigen det är lördag!! För jag tänker såå inte sitta och ba jaa körslaget! Haha, så jag tänkte möta upp några i stan sen får vi ser vad vi gör :D JAG ÄR PÅ JÄTTEBLOGG HUMÖR IDAG! wiiii haha<3


belloon, //

fin du är gumman! Hoppas du lyckas i framtiden och kommer långt med din sångröst! :) ångrar att jag inte ens försöker delta på tävlingar.. fortfarande gör jag inte de men skolan måste alltid komma först! :)

Skrivet 2011-04-16 kl. 13:31:08
URL: http://belloon.blogg.se/
Anonym //

Åh tack så mycket! Det är ju aldrig försent och du går ju fortfarande i skolan så jag önskar lycka till tillbaka! Och ja, skolan går alltid först ;)

Skrivet 2011-04-16 kl. 13:34:34
Anonym //

Vad använder du för ansiktsprodukter);)(om du använder några hahah;):D

Skrivet 2011-04-16 kl. 14:49:17
linn //

vad kul o höra :D föresten är inte du emils kompis? :)

Skrivet 2011-04-16 kl. 16:46:02
URL: http://linnfan.blogg.se/
anonym //

Du är jätte fin (=

Skrivet 2011-04-16 kl. 18:22:09
Engla //

De var min fråga om det där med tuben hahah^^jag blev faktiskt jätte glad att du svarade på just min fråga:)

Jag hoppas jag får träffa dig i framtiden!!!!<3

Skrivet 2011-04-16 kl. 18:46:48
URL: http://www.designannie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0