Mot stan och möta Sinead

img_6696 (MMS)

Nu sitter jag och väntar på tuben :) någon frågade vad det var och det är tunnelbanan ^^ oh titta nu kommer den ! Haha men jag ska iallfall till stan och möta fina Sinead och jag ska köpa lite "nödvändiga" grejer. Ooohh mina kompisar ska dra iväg på the wave senare men det får inte jag... Kul morsa man har... Jaja jag slänger in dagens outfit sen ;)


Anonym //

Glöm inte och visa oss bilder på det du köpte:)

Då blir du än ännu bättre Bloggerska

Skrivet 2011-04-16 kl. 16:41:27
Vad? //

Vad är the wave? :P

Skrivet 2011-04-16 kl. 16:49:55
Sandra //

OMG! Haha jag kände Sinead när jag gick på dagis, vi gick på samma! Hennes familj pratar engelska va? :)

Skrivet 2012-12-09 kl. 11:26:20
URL: http://sandraborgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0