Mot Base med inga bilder!

Nu har vi slutat! Äntligen! Dom sista minuterna ville jag lägga mig ner och sova :P men då är det ju bara knalla vidare till Base :D det heter egentligen BASE 23 och är Stockholms coooolaste dansskola! Haha på Gud!! Dom är skiiitbra och det är så jävla fräscht där, och alla är jetesnela :D men nu ska några från klassen sätta sig och fika typ, Puuuuuuussss!


Anonym //

zara jag älskaaaaar din blogg !!!! hade du inte kunna lägga upp ett videoklipp när du sjunger? ;) kan inte du söka till idol när du blir sexton ? :D <3333

Skrivet 2011-04-30 kl. 17:06:44
Anonym //

Går du i skolan på lördag?! Eller hade ninågon föreställning eler nått? :O

Skrivet 2011-05-01 kl. 09:15:11
Anonym //

svara på frågorna zara! :)

Skrivet 2011-05-01 kl. 10:13:04
yuko //

Trevligt att träffas^^★

18 år gammal jag är japanska

PC youtube så jag blev förvånad att lyssna på dina låtar.

Det är för att jag ville vara bra på en låt.

Sen hittade jag din blogg.

Nu när datorn översättning, kan svenska vara felJag förstår inte japanska alls, så naturligtvis svenska.

Jag blev skrämd av den plötsliga

Det är vår japanska jordbävningen den 11 mars, dog tiotals miljoner människJag tror många länder i nyhetssändningor

Där jag bor skadades inte bara skakade

Min relation är fortfarande inte bra matcha gamla översittare.

Och huset är inte en bra situation

En konstig känsla när man hör den låten hårt.

Var imponerad

Jag vill prata meDetta är ett mycket avundsvärt

d dig någon gång. Jag är också en kvinnaJag vill rida samrådet、 förstås、Svenska folket kan känna ett varmt hjärta från den japanska.

Mycket svartsjuk、Jag ser fram emot för oss att de kommentarer jag skrev^^

Kontrollera din blogg i framtiden★



Skrivet 2011-05-01 kl. 10:33:17
jennie <3 //

skulle du inte göra en 2&3 delar när du svarar ¨på frågorna <3



BTW.. älskar din röst & diiig ! ;) (L) hur kan du sjunga så bra ? gick du hos någon sångpedagog?

& du? hade du senskräck(stav..) innan talang ? folk säger att jag har väldigt bra sångröst ( har uppträtt på musikal & lucia) men har så jävl* mkt senskräck ! (stav...) <3



pusssssss :) <3

Skrivet 2011-05-09 kl. 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0