godkväll ;)

hej på er söta bloggläsare! jag vet att jag inte uppdaterat nått idag men jag orkar inte, jag är för trött -.- jag vet inte varför jag alltid är så trött!? jag sover typ 9,5 timmar varje natt men ändå är jag trött :/ så jävla jobbigt... jaja nu sitter jag och gör ingenting haha kul update men jag ville bara säga att jag lever ^^ imorgon ska vi bada med skolan. Usch det är så himla vidriga bassänger på Erilksdalsbadet! men vi slipper ju lektionerna :thumbup:

btw pallar jag inte skriva om domdär 3 sakerna -.- boooooring enligt mig, eller vad tycker ni? KOMENTERA!


M A T I L D A' FOTO //

Skrivet 2011-04-13 kl. 20:54:35
M A T I L D A' FOTO //

Hej =) Jätte fin blogg :) Det var du som var med i talang 2008 va ? Som sjunger skiit bra !?

Skrivet 2011-04-13 kl. 20:55:25
URL: http://matildajjansson.blogg.se/
Anonym //

har du gett dig in i leken måste du fortsätta! Om du bangar visar det bara hur feg du är

då är det du so är booooring

Skrivet 2011-04-13 kl. 21:25:57
Anonym //

har du gett dig in i leken måste du fortsätta! Om du bangar visar det bara hur feg du är

då är det du som är booooring

Skrivet 2011-04-13 kl. 21:26:24
Anonym //

de säger du nu ja, för att du inte orkar??

Skrivet 2011-04-13 kl. 21:38:58
Engla //

eriksdals badet ligger de verkligen i Stockholm? för asså jag har kollat på livet enligt rosa och där finns det en kille som går i skolan där.

Skrivet 2011-04-14 kl. 07:51:14
URL: http://designannie.blogspot.com
evelina //

de är ju roligt att läsa :P men du gör som du vill :)

Skrivet 2011-04-14 kl. 17:12:32
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0