hej.....igen:P

hejsan svejsan i lingonskogen!
just nu siiter jag och latar mig hemma, när jag ska göra matteläxan. men jag är sån, en såndär som gör allting i sista minuten, bli inte som mig, jag varnar er! hahah. idag har jag bara varit i skolan. vår klass går så himla långa dagar, jag menar idag slutade vi halv sex satan i gatan vad jobbigt det är, men jag ska inte klaga för jag har en underbar klass :D efter skolan så gick paulinne och jag i farsta( hur vi nu hann med det när dom stänger klockar sju?) och kollade på skor. jag såg ett par suuuperduuper snygga, men när jag kom hem sa mammsen, nej nej nej, fy fy, usch ucsh ucsh dom är ju för höga( ja, jag erkänner dom var väl lite höga men såååå snygga) nu ska faktiskt ta och gå ner och göra mig i ordning för sängen min. men vi syns kanske imorrn

och btw så kan vi ju ha en liten frågestund :D så lassa på med frågor bara så blir jag glad och svarar på dom! 

nattinatti nu ska jag snart gå och nana

jessica //

Hur gammal var du när du började sjunga som mest?

favorit färg?

spelar du fotboll:]?

går du i någon sport?

kan du lägga upp klipp

på bloggen då du sjunger?<3

hur kan du va så fin zara?

favorit ämne i skolan?

favorit låt just nu?

när är du född(vilken månad)?

vem är din bästis?

favorit artist?

hur var de när du var i usa?

....

Btw, fick du nån filmroll i hollywood?

ska du vara med i något tv program/film?



Hoppas de räcker med frågor jag är superduper glad att du börjat blogga igen zara,<3//jessica

Skrivet 2010-09-14 kl. 08:11:42
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
josefin //

Hej zara!



Har några frågor till dig!



1. kan inte du visa bilder på din klass?



2. är det svårt att komma in på balettskolan?



3. Kan inte du lägga ut mer bilder och klipp på dig?



4. kan inte du skriva mer om kläder o sånt?



5. kan inte du visa ett klipp mnär du dansar?



6. jag kansje kan fixa en dewsign till dig!



7. vart bor du?

Skrivet 2010-09-14 kl. 09:05:25
Anonym //

fick du nån roll i USA?



Och vad fick du göra i USA?



Skrivet 2010-09-14 kl. 13:00:21
Elsa //

Hej!



Är det kul att gå balettskola?

Vad brukar du göra på fritiden?

Kan du lägga ut massvis med bilder?

Gillar du skolan(allså vanliga ämnen)?

Vilken musik stil gillar du?

Favvo låt?

Har du alltid varit bra på att sjunga lr har du lärt dig?

Några tips för att bli lika bra som du på att sjunga?



Skulle kunna ställa huuur många frågor som helst :)

Ps: Du verkar jätte snäll och du e alltid lika snygg:) Skulle vilja vara som du! ;D

Skrivet 2010-09-14 kl. 16:52:01
Anonym //

Skulle du kunna visa bilder på din familj och där du bor? skulle var kul:D

Skrivet 2010-09-14 kl. 17:24:29
amanda //

hej zara !



kan du inte lägga upp klipp här på bloggen när du sjunger? :)

du är verkligen hur duktig som helst !



kram på dig :)

Skrivet 2010-09-15 kl. 18:05:34
URL: http://amandaajohansson.bloggplatsen.se
Anna //

Jättefin blogg! :D

Skrivet 2010-10-27 kl. 20:19:19
URL: http://annanilssoon.devote.se
Ebba //

Vill du ha en ny design? Jag gör gratis :)

Skrivet 2010-11-20 kl. 21:14:54
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0