laserdome

igår blev det ju inte riktigt som jag trott, för mona skulle typ bort så då ringde paulinne och frågade om jag ville gå på alvin och gänget med henne, men ofc så var ju platserna slut:P så jag hanna(lillasyrran), alice och paulinne gick på laserdome istället:) vi kom dit runt fyra och sa att vi skullle köra ett 2 x 15 minuters pass, sen nr vi hade kört klart det så tyckte vi inte att det räckte,, så vi körde i fyra och en halv timme mer:P så det blev ju sammanlagt 5 timmar,så jag kan inte gå nu efter man har sprungit runt där som en galning:P och paulinne som sprang runt och skrek laaaaaser ( loooser ) till alla hon sköt på :P hahah. men ett tips... om man kör fyra spel asså 4 x 15 min så får man köra gratis i tre timmar till eller vad den nu var kmr inte ihåg:P men vi hade iaf skitkul!!

puss alla// zara <3







typ så är der det ut när man springer och skuter på varann:P
jag rekomenderar verkligen till den som inte har prövat, men
tänk på att ni kmr få sjukt med träningsverk( om ni springer
som man igentligen inte får göra:) shhhh haha

Agnes <3 //

Jag har också kört laserdome! Det är shiiit kul ooopps mennar jätte kul! verkligen!



kolla gärna in min blogg, pss!

Skrivet 2010-01-07 kl. 17:55:03
URL: http://sesscarlsson.blogg.se/
clara! //

hej..har varit på laserdom:) men komemr du lägga ut några bilder på dig?? :P

föresten din blogg är jätte bra :)



Skrivet 2010-01-07 kl. 19:57:41
URL: http://clarapagh.blogg.se/
clara! //

hej..har varit på laserdom:) men komemr du lägga ut några bilder på dig?? :P

föresten din blogg är jätte bra :)



Skrivet 2010-01-07 kl. 19:58:17
URL: http://clarapagh.blogg.se/
hanna //

tack för att du visar en bild :D

har aldrig gjord det förut och undrade hur det såg ut så får ja reda på det nu :D tack

Skrivet 2010-04-03 kl. 00:31:01
linn //

Jag har oxå kört det där med klassen i stan.



det var så himla jätte kul !!! kram på dej <3

Skrivet 2011-04-15 kl. 22:54:59
URL: http://shoow.blogg.se/
emma //

det heter väl lasergame ?

Skrivet 2012-04-10 kl. 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0