hejsan<3

hej alla,
idag har jag inte gjort någonting!
jag har typ legat i min säng och spelat mario kart på nintendo ds:P
Ja, och nu tänkte jag köra mario kart wii, det är suuuperkul, någon som
har det? tänkte åka till a6 idag men så blev det inte. för er som inte vet vad 
a6 är så är det som et köpcentrum i jönköping men jag är en latmask så jag
låg kvar i sängen halva dan:P nu på loven händer det ju inte så mkt, inte för
mig iaf:P men det är sjönt och få vila upp sig:)

ha en fortsatt trevlig kväll så skriver jag något intressant imorrn:P
puss// Zara<3




jag rekomderar :D <3

Anonym //

Hej! jag har varit på a6 :D

mene när jag kollade på ´´jag ska bli stjärna´´

så höll du i en mobil som var svart en sån uppfällbar...det var när du var i en studio med b.l.a alice ;) så det var inte din mobil då?

Skrivet 2010-01-02 kl. 23:29:33
zara <3 //

nej, det var alice, men då hade jag en annan iaf:P <3

Skrivet 2010-01-07 kl. 16:50:13
Oliver //

Tror du att dui klår mig på mario kart?;)

Skrivet 2011-02-18 kl. 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0