A6

hej alla,
idag har jag faktiskt varit på A6 så nu är jag helt slut:P man tänker ju inte på hur mycket motion om man går och shoppar. för om man går ut och  shoppar i två timmar så går man ju hela tiden, man tänker ju inte på det. jag köpte:

två t-shirts från lindex, 100 kr på en stod det me & my blog;)

en nagelpenna från åhlenes, 79 kr en såndär penna man tar under naglarna så dom ska bli vitare

ett par tofflor från dinsko, 129 kronor jättemysiga:D


det var allt:) men nu ska jag typ köra mario kart;) see ya


Anonym //

hej zara! får du månadspeng/hur mkt får du? :)

Skrivet 2010-01-05 kl. 10:27:38
Minna 7A //

Ska du inte fixa header :P?

Skrivet 2010-01-05 kl. 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0