1 januari

tja tja alla.
vaknade nyss så jag är lite trött, skoja bara. jag vaknade typ ett:P men
jag har väll inte gjort så mkt idag förutom kört lego iniana jones (stavning?) 2 på
xbox 360, skitkul! många raketer var det igår, men det brukar ju vara mer uppe i kära
stockholm. jag är nämligen hos mina kussar i jönköping. Tänker på min stackars kanin
som satt i sin bur och kissa säkert på sig haha, han blir ju t o m rädd om man stänger
dörren till hans bur, haha okej inte riktigt,men rädd måste han ju blivit:P

och jag ska fixa min design och lägga upp bilder och grejer







det här är inte min kanin men läskit likt!
jag kan inte ladda upp ''riktiga'' kaninen
för jag har ingen usb sladd till min mobil eller
kameran( och vi är ju borta) laddar upp sen;).
han heter leeo men´vi kallar honom niiinen
(måste ha bebis röst när man säger d :P)
för i början så viste vi inte vad han skulle heta
då kallade vi honom bara för kaninen, men sen blev
det ninen , eller niiiiinen. Men så var han ju tvungen
ha ett riktikt namn så då blev det leeo, men han
lyssnar inte om man säger det för vi säger niiinen
för ofta:P

puss // zara<3

Caroline //

Söt kanin! :)

Skrivet 2010-01-01 kl. 20:25:06
URL: http://holmbergcaroline.blogg.se/
Agnes <3 //

söööt

Skrivet 2010-01-01 kl. 21:30:07
URL: http://sesscarlsson.blogg.se/
Josefine //

Hejsan Zara!

Allt bra med dig?

Jaja.. Tänkte bara säga hej..Det va ett tag sen:)

Tänkte du fixa någon snygg design? Kommentera min blogg också :) ( Om du vill Förstås)

KramKram! :D

Skrivet 2010-01-02 kl. 16:04:52
URL: http://josefineso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0