julloooov :D

hey dudes! :D
jaja, jag behöver väl inte säga att de har varit skitdålig uppdatering?
anyway så var de ju precis juuul!! jag fick inte så många presenter, mest pengar, för vi ska åka till Thailand på fredag. Jättekul! men de jobbiga är att det är ju på nyår och då känns de inte som att min högsta önskan är att sitta på ett flygplan då... men de kommer säkert bli jätteskönt när vi kommer fram. igår var jag och handlade på mellandagsrean och hittade såå mycket!! sen var jag iväg idag oxå och köpte ny bikini och crocs ;)
aaaahhhh jag läntar till fredag!!
i förrgår var jag och såg på narnia den var rätt bra faktiskt :) jag har sätt bättre men den var nog bäste i narnia ''serien''. just nu sitter jag och lyssnar på gamla rihanna låtar. jag har kommit på mig själv med att jag har suttit och lyssnat på rehab säkert 20 gånger ^^


på bion med min syrra till höger och hennes kompis alexandra i mitten


underbara vänner


här är jag om några dagar ;)


Mickan;) //

Har du klippt dig?? Det var iallafall jättefint;)!!!

Skrivet 2010-12-28 kl. 17:05:32
Mickan;) //

Kan du ta kort i Thailand på dig så vi får se!!!:D <3 Hur länge ska du vara där ska också dit på fredag planet går typ vid halv 7 eller nåt på morgonen hehe;) Från arlanda;)Kanske ser diiiig!!!:D Vet du vem Maddi Jane är?? Hon är jätteduktig sångerska och jag undrar om du kan sjunga någon av dom låtarna hon sjungt och lägga ut på bloggen??

Skrivet 2010-12-28 kl. 17:16:22
Emma //

Hej zara!

kul att du ska åka till thailand för mig är det ju ganska kul att få veta eftersom mina föräldrar är där ifrån hoppas du har kul//Emma

Skrivet 2010-12-28 kl. 18:42:01
Ainy (Spain) //

Happy new year baby!!!

Hope you have fun in Thailand!!

and god jul!!



kisses sweet girl!!

Skrivet 2010-12-28 kl. 20:37:47
madeleine //

Vad kul att du ska åka till Thailand!

Själv så är min mamma från Thailand, så dit åker jag 2 gånger om året:) Vart i Thailand ska ni vara??

Lycka till!!!!

Stora kramar från Madeleine

Skrivet 2010-12-28 kl. 21:15:20
johanna //

Hej sötis! Kommentera min blogg! :)

Skrivet 2010-12-29 kl. 16:36:59
URL: http://annahojneron.blogg.se/
Anonym //

Hur länge ska du va i Thailand? <3

Skrivet 2010-12-29 kl. 19:20:43
Moises Martinez //

Sorry i dont speak the language swedish haha,



You should come to Australia ;)



Lets just hope the weather will be good when you go on holiday,



Australia is a good palce to visit ;)



Hope to meet you one day =^P



Any chance you like cycling? haha maybe not.. lols.



This is Australia =^)



http://goldcoast.asia/wp-content/uploads/2010/02/3623_Gold-Coast-Aerial-shot1.jpg

Skrivet 2010-12-30 kl. 08:12:24
Moises Martinez //

Do u have facebook? hahah

just asking lols



i pretty much know u wont tell ;)



Cheers

Skrivet 2010-12-30 kl. 08:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0