home made sushiii

Hej bloggisen! Förlåt för att jag inte uppdaterat men jag kunde inte hitta min dator hehehe. Idag har varit största softardagen! Det började med frulle från McDonald's, awsomeness! Sen gick jag runt och sjöng på en låt som Kissie la ut på sin blogg. Är helet fast. Grejen är att jag har typ gått runt i pyjamas och ätit glass hela dagen haha. Jag la mig i sängen och lyssnade lite på musik och så råkade jag somna. Två timmar efter vaknar jag av att Hanna och mami har gjort sushi! Yummayumma.
 

Sandra //

Åh, vad gott med sushi!
Från vilket recept gör ni dom, något speciellt? :)

Skrivet 2012-06-28 kl. 22:20:46
URL: http://sandraruden.devote.se
Rama //

Haha gillar inte sushi! Svara på kik snygging (om du kan) :D!

Skrivet 2012-06-28 kl. 23:27:53
URL: http://ramaaas.blogg.se
Julia //

Seriöst, har gått in på din blogg hur länge som helst och bara väntat på halo videon du lovat i 73739 år?
Gud, snacka om att inte ha någon respekt för sina läsare.

Svar: Vadå ingen respekt för mina läsare? Den kommer, jag har lovat men det är ju JAG som ska sjunga, och JAG sjunger när JAG känner för det. Förstå mig rätt, jag vill inte låta sur men andas lite
zara

Skrivet 2012-06-29 kl. 00:51:07
d //

Niiice :D

Skrivet 2012-06-29 kl. 14:04:37
Kimberly //

Herregud Julia , som om du aldrig lämnat in läxan försent? :s

Skrivet 2012-06-29 kl. 14:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0