Zzztaaackarzz Juzztin... eller?

Hahaha alla skriver om det! Diskutioner finns där dom kan finnas (och där dom inte kan finnas), folk skriker och blir arga medan andra skrattar. Ni vet säkert vad jag pratar om, just det - Justin Bieber biljetten som en kille bränner upp. Jag själv, precis som många andra, tror givetvis att det är photoshop. Eller det är väl det jag hoppas haha.
 
Visst att pengarna går ju ändå till JB, men det kanske var en tjej som hade dödat för den biljetten? Att det är avundsjuka killar som gör sånt här är både ja och nej. Jag skulle lätt kunna vara omogen, lägga pengar och köpa en Tokio Hotel biljett bara för att j'ävlas haha. Skulle inte bry mig eftersom jag inte gillar dom men det är ju bara (för det mesta) killar som ogillar Justin... Wonder Why.
 
 
 
Bilden från Facebook och Kissies.se

Emma //

Shit maj gadd!!?😱vilken idiot bränner upp en biljett till nåns konsär??! Fullkomlit patetist!

Skrivet 2012-07-13 kl. 14:10:24
Malin //

hehe jag ber också på en roadtrip i USA tre veckor, kom hem för en vecka se. vänta tills du ser LA. du kommer dööööö.

Skrivet 2012-07-13 kl. 15:03:19
Hej //

Håller helt med din åsikt zara bra sagt!

Skrivet 2012-07-13 kl. 15:31:17
Ebbbba //

Vafan ! att det finns sånna jävla psykon som gör sånt !

Skrivet 2012-07-13 kl. 17:54:24
Rama //

Haha håller verkligen med!!! :o
Kommentera gärna och följ min blogg på http://ramaaas.blogg.se ❤

Skrivet 2012-07-13 kl. 21:13:37
URL: http://ramaaas.blogg.se
Filippa //

Det är inte photoshop :( det är från en video som nån knäpp snubbe la upp.. tycker det är skit onödigt gjort av den

Skrivet 2012-07-14 kl. 01:24:50
URL: http://filippastolpee.devote.se
Anonym //

Det var hans lillasysters biljett.. fan vad taskigt ändå :/

Skrivet 2012-07-14 kl. 12:40:04
Vilma //

Ta det lugn allihopa!
Han hade (som typ alla) kopierat en biljett, typ scannat in och skrivit ut liksom.. så den är fejk...

Skrivet 2012-07-14 kl. 12:47:47
Amanda //

Det är tyvärr inte Fake, såg videon och den är en riktig biljett som han bränner upp.. Onödigt som fan:@

Skrivet 2012-07-14 kl. 17:07:53
Agnes //

Haha skön dude

Skrivet 2012-07-15 kl. 14:01:53
Anonym //

men den är ju fake:) om man kollar på papperet så ser man att den är utskriven!

Skrivet 2012-07-15 kl. 19:33:47
Josefine //

Blev inte riktigt klok på din ställning till det här haha... Först låter det faktist som att du tycker det är fel att göra på detta viset, sen skriver du helt öppet att du själv skulle kunna göra samma sak..?

Haha tycker sånt är så jävla löjligt. Finns ju folk som säger att dom älskar musik, att det är deras liv och att dom inte kan kan leva utan de. Sen sammtidigt gör dom sånna här grejer, bara för att visa sitt hat mot en seriös artist/band. Som att säga "kärleken är det bästa som finns" och sedan samtidigt vara emot exempelvis homosexuallitet.
- Min åsikt.

Skrivet 2012-07-15 kl. 23:06:33
Ida //

Känner killen som brände upp biljetten, det är faktiskt min systers gudmors barn. Tror faktiskt att biljetten är fake!

Skrivet 2012-07-18 kl. 13:50:40
URL: http://manzanolindh.blogg.se
Elin //

Hejsan! <3
Jag har letat efter din blogg jätte länge nu och nu hitta jag dig! c: kommer läsa din blogg 24/7 .. SUPER DUPER GLAD!!!!
Ps: när du var med i TALANG så röstade jag på dig 17 gånger!
Och kan du ha en Blogg träff i göteborg?
Älskar dig! :DD<3

Skrivet 2012-07-18 kl. 19:43:15
URL: http://eliinsbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0