Q/A

Jag kommer natuligtvis att svara på många fler frågor, men vi börjar med dom här!!
♥    ♥    ♥

Har du fått iPhone 4s?


Nej men jag brukar ta mammas ibland. Sorry, men är det bara jag inte förstår vad som är så speciellt med den förrutom att den har liite förbättrade grejer och Siri? Jag tycker inte det är värt att köpa en 4s om man redan har en 4a iaf.


Hur lång är du?

Jag är 1.60. Min dröm längd är väl runt 1.75 men så lång kommer jag nog aldrig bli hehe.


har din syrra en blogg?

Japp, men hon har inte skrivit ett ända inlägg på den. Designen är färdig och allt så det är väl egentligen bara och börja blogga! Jag kan länka den efter hennes första inlägg.


Hur är Det på kulturama?

Jag trivs skitbra! I luuv it ♥


hur fick du kontakt med läxhjälp?

Det är ingen privatperson, utan ett företag. My academy heter det och dom flesta som jobbar där är studenter eller liknade och jag tycker det är jättebra. Man får betala per timme. Om ni vill veta mer om det kan ni tycka HÄÄÄÄÄR.


har du pojkvän eller är du på G med nån?

Nej tyvärr... Jag vill verkligen ha någon! Jag vill bli kääääääär, Gud vad häärligt.


är du nöjd med ditt utseende/kropp?

Jaarååååååå!!


Om du ska beskriva din klädstil hur är den då?

Väldigt... vanlig. Neutral, faktiskt lite halvtråkig. Har det som alla andra har typ HPI mössa, Hunters eller UGGs, Någon blus, Moncler (ellr någon annan dunjacka) eller skinnjacka, Vanlig tröja eller blus och vaanligt mycket smink. Haha jävla svensk jag är. Men trots detta försöööker jag ändå hitta en personlig stil.


Vad använder du för smink?

Jag brukar vanligtvis inte ha så mycket smink. Iaf inte i skolan men om jag har smink kör jag på ID-puder, ID-rouge, Chanelläppglans, ögonfransböjare, kajal från Make up store, Och mascara från Dior.









you are beauty //

I love your smile;]

give me your contakt;]

Skrivet 2012-01-28 kl. 23:12:57
Lovisa //

Gosh! vad vacker du är!<33 :))

Skrivet 2012-01-29 kl. 12:19:17
Anonym //

kan du svara på fler frågor ikväll?

Skrivet 2012-01-29 kl. 14:06:02
Louise //

hi, where can i ask questions?

Skrivet 2012-01-29 kl. 17:33:09
Anna //

När du skriver att du försöker gitte en mer personlig stil hur menar du då?:)

Skrivet 2012-01-29 kl. 19:57:11
cajsa //

Du är så söt zara!!

Skrivet 2012-01-29 kl. 22:13:47
URL: http://cajsasblogg.devote.se
Anonym //

Vilken skola går du i ?

Skrivet 2012-02-03 kl. 18:28:16
Jessica //

Kan inte du ta och länka min blogg, eller typ göra lera inlägg som ungefär "lala , den som gissar rätt får en länkning" eller något liknande. Tacksam för svar, Din blogg är grym

Skrivet 2012-02-06 kl. 11:58:09
URL: http://kajelas.blogg.se/
Kurdi Nadji //

Kolla min blogg allt är om dig

Skrivet 2012-02-06 kl. 21:54:08
URL: http://hejzaralarssonvilldutypdejta.blogg.se/
Majaa❤ //

Shit Zara!! Jag har kollat på yt klipp o.s.v. Och du är enormt duktig, alla säger antagligen det ;) men men du är sååå söt

Skrivet 2012-02-07 kl. 15:27:53
Meppee //

Zara snälla kan du laga en video som du sjunger i? Jag skulle uppskatta det mycket <33

Skrivet 2012-02-19 kl. 10:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0