SAMMA KALAS VARJE DAG

Ni vet Kartellen right? Jag gillar inte Kartellen så speciellt mycket, Vissa låtar är tynga men inget för mig direkt. Därimot såg jag vääärldens skönste Parodi på Stor, Aki, Kartellen osv när dom gör låten 'Samma knas varje dag'. Jag garvar ihjäl hahaha så jävla underbaaart! Här är den riktiga verisionen..




Och här jag Karusellen (hahahahahha fan vad skönt namn) parodi som dom har döpt ill Samma kalas´varje dag! JAG DÖR!


Gillar ni kartellen? Vad lyssnar ni på?


Anonym //

;)))

Skrivet 2011-10-19 kl. 10:49:15
Ada <33 //

Jag lyssnar på kartellen ibland, men liksom det finns bättre! Näääk, Stor, Aleks, Penga Per, Kapten Röd o.s.v! Dom e tungaaaa ;) Din blogg e btw väldigt bra <3

Skrivet 2011-10-19 kl. 15:24:42
URL: http://missada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0