vem?

En grej jag tycker är sjukt jobbigt men samtidigt lite roligt är ju när man får ett meddelande på Fecebook och så frågar man ''vem är du?'' så säger som vad dom heter eller gör en pil till sitt namn haha. Jaaaa jag ser det? Men jag vet fortfarande inte vem du är direkt...

Eller när man får en vänförfrågan från någon, sen kanske man har träffat den personen eller vet vem det är så man godkänner. 5 minuter senare står det i chatten ''Vem?'' Haha är du dum eller? För det första var det du som la till mig, sen så är det du som frågar vem jag är. Då har man ju bara lust och säga ''jooo jag är en elefant och jag heter Rut-Berit''.... Eller? mihihihihi


WAAAZZZAAAHH jag är Rut-Berit! Ny proffe? Vad tycker ni gajs?


Anonym //

tja accepterar du alla vän förfrågningar lr svara taack

Skrivet 2011-12-13 kl. 18:03:35
Johanna //

haha håller helt klart med dig om den där saken..

Skrivet 2011-12-13 kl. 18:57:19
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
perelias //

hej, är det du som va med i talang för nått år sen väll?? :)

Skrivet 2011-12-13 kl. 19:49:56
Lovisa //

haha söt ;)

Skrivet 2011-12-13 kl. 20:38:28
för skön //

haha du är för skön, skulle vilja träffa dig på riktigt, fast jag bor ganska långt bort från stockholm så..

Skrivet 2011-12-15 kl. 19:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0