söndag- 6 dagar kvar till Jul

Heeey heeeyyy what's up? Welcome to the pier! Have a good one! Catcha laterrr! Jag tror att alla förstod att jag försöker låta som en Hollister-Tjej. För er som inte varit inne på Hollister så överöser alla som jobbar än med sådana kommentarer.. På knagglig skolengelska typ. Julpyndtingen är fortfarande i full gång (vet inte varför jag la upp värsta sommarbilden? Haha den är i alla fall tagen med min iPhone och effekterna fick jag fram genom att använda appen Hipstamatic! PH1 awesome) Idag är det söndag i fall att någon råkat missa det höhö. Själv har jag ingen söndagsångest just den här dagen. Kanske för att det snart är lov? DET ÄR SNART LOOOOOOV!!!!

Anonym //

Pratar dom engelska i hollister-affären i Sverige? ;)

Skrivet 2011-12-18 kl. 19:42:52
Anna //

Fin bild! :D

Skrivet 2011-12-19 kl. 16:20:53
URL: http://annatennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0