Tittar på uppdansningen :D

img_5601 (MMS)

(jag och söta selma just nu) Nu ligger jag och dom andra i klassen och kollar på film :) inte typ action eller nått utan som ni vet om ni läser mina kompisars bloggar så hade vi uppdansning igår ;) då kommer det jättemånga lärare och andra som jobbar med dans och kollar på en klass, vi hade tränat inför det jättelänge!! Och om en vecka får vi veta hur det gick :) 6 orna kan åka ut för man söker ju in till skolan i 4an och sen om man kommer in måste söka om till sjuan, det är typ nått nytt dom gjorde iår så vi slapp förra året ;) anyway så filmade dom och nu sitter vi och kollar på det isället för dansen idag :) efter uppdansningen igår så gick vi och fika vid Maria torget :) sen gick vi tillbaka till skolan för att ha repetition och slutade 6 -.- så dääärför bloggade jag inte och jag hoppas ni kan förlåts mig^^


Anonym //

gillar du justin bieber?

Skrivet 2011-04-01 kl. 16:18:01
Engla //

är det selma som kallas för "nallen"???

eller vad heter "Nallen" i förnamn?

Skrivet 2011-04-03 kl. 15:55:56
URL: http://www.designannie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0